מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נטייה לסימני מתיחה, והריוןפני13/04/2015
שלום,
אני בת 24 במשקל תקין (52 ק"ג, 160 ס"מ) כל חיי הייתי במשקל תקין עם עליות וירידות בטווח של 3 ק"ג פלוס או מינוס. ובכל זאת- הירכיים והשדיים שלי מלאות סימני מתיחה עדינים ולבנים ובשדיים אני יכולה להרגיש אותם כמו תבליט בעיקר בחלק העליון...
אני עוסקת בפעילות גופנית (גם למחייתי) אוכלת בריא ולא נחשפת לשמש יותר מדי.
השאלה שלי- האם בהריון המתוכנן אני פשוט אתבקע לי? ראיתי תמונות מזעזעות ברשת... מאד מפחדת מזה, אני נכנסת לדיכאון רק מלחשוב על זה, אם כבר עכשיו יש לי סימנים- מה יהיה על העור העדין שלי בהריון? והבטן השטוחה והשרירית שהשקעתי בה ולא באה בקלות בכלל... ממש מפחדת שבעלי ייגעל מזה. יש דרך למנוע את זה חוץ מלשכור שירותי אם פונדקאית ? אני באמת שואלת, גם את הרופאים וגם את הנשים שקוראות... עזרו לי להפסיק לפחד מההריון... מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטייה לסימני מתיחה, והריון - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/04/2015סימני מתיחה הם חלק מהשינויים שחלים בגופינו נשים וגברים .כחלק ממנגנון של הרקמה התת עורית יש שברים בחומרים המעניקים גמישות לעור, ולכן סימני מתיחה מתחילים כבר בגיל ההתבגרות . את עושה מאמצים רבים לשמור על העור ועם זאת
ללדת תינוק זה תהליך יוצא דופן מכל הבחינות .
לא חושבת שיש מקום לדאגה כזו כי יש דברים שתלויים בך ואחרים לא .
ואין לדעת מה יהיה ובעצם הריון יכול להיות נהדר , ללא תופעות כמו אלו שציינת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה
פני13/04/2015תודה דוקטור על המענה המהיר והמרגיע,
אני בכל זאת רוצה לשאול אותך- יש משהו שאני יכולה לעשות תוך כדי ההריון? לפני? משהו שיעזור הגנטיקה הגרועה שלי?
אני מוכנה לשמוע גם על רפואה אסתטית כפיתרון...
שוב, תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/04/2015את יכולה שמור על מקל , פעילות ספורטיבית אכילה מאוזנת ושילוב של יוגה , , לא הייתה חושבת שהגנטיקה גרועה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטייה לסימני מתיחה, והריון - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/04/2015סימני מתיחה הם חלק מהשינויים שחלים בגופינו נשים וגברים .כחלק ממנגנון של הרקמה התת עורית יש שברים בחומרים המעניקים גמישות לעור, ולכן סימני מתיחה מתחילים כבר בגיל ההתבגרות . את עושה מאמצים רבים לשמור על העור ועם זאת
ללדת תינוק זה תהליך יוצא דופן מכל הבחינות .
לא חושבת שיש מקום לדאגה כזו כי יש דברים שתלויים בך ואחרים לא .
ואין לדעת מה יהיה ובעצם הריון יכול להיות נהדר , ללא תופעות כמו אלו שציינת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר למרוח שמן קוקוס טבעי כדי לרכך
אסתי23/04/2015את העור וכך הסימנים יראו פחות כ"שברים" ..או חמאת שיאה 100%
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
