פריחה בגפיים התחתונות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פריחה בגפיים התחתונות
    נתן
    14/05/2015

    שלום,
    לפני כחודש וחצי בערך החלו לי גירודים באזור היריכיים,באיזשהו שלב שבדקתי ראיתי כי היריכיים שלי מלאי בנקודות אדומות ויבשות. שמתי לב גם אזור האחוריים,והמפשעות מלאי נקודות אדומות,אציין שהן לפעמיים מגרדות,אך באופן כללי לא מציקות,חוץ מהמראה הלא מוכר.
    לפני כשבועיים הלכתי לרופא עור והסתגלות קצרה מאוד (מאוד) אמר לי פשוט לשים סינצומצין. מה שלא עוזר וגם נראה לי מוזר כי זה בכלל תמיסה לאקנה.
    לפני יומיים גם גדל כי גוש מציק וכואב בנגיעה בבית השחי.
    אציין כי אני חודש אחרי טיפול מלא של חצי שנה ברקוטן.
    אשמח להתייחסות,בנוסף מצורפת תמונה.
    תודה!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריחה בגפיים התחתונות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריחה בגפיים התחתונות - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    16/05/2015

    שלום נתן
    בזמן טיפול ברואקוטאן יש התייבשות של העור , זו תופעה מוכרת וזמנית , בעור יכולות להיות תופעות של דלקת סביב לשיער וזה מה שנראה בתמונה , לכן הטיפול במשחה של אקנה היא טיפול נכון , לגבי הלוטה יגולה להיות תגובה לדלקת מקומית ניתן למרוח סינטומיצין על דלקת כי זו משחה אנטיביוטית רחבת טווח . במידה ואין שיפור לחזור לרופא עור .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו