פנים חצי אדומות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פנים חצי אדומות
    מור
    03/06/2015

    היי. כבר תקופה של 5 חודשים יש לי תופעה מוזרה בחצי פנים. בהתחלה הפנים היו אדומות ומגרדות ועם קצת קילופים רק לאחר אמבטיה, זה היה עובר לבד לאחר חצי שעה. טופלתי חודש באלקו קרם. בהמשך אזור הלחי והאוזן היה נהייה חם ואדום מאוד סתם ככה במהלך היום.
    לאחר מכן היה לי שוב גירוי עם פצעונים אדומים קטנים. לא יודעת מה לעשות כבר . טופלתי גם אפלומיצין. וגם במינוציקלין. כלום לא עוזר מלבד הטבה קטנה בשימוש באלקו קרם. אם אני מפסיקה את השימוש ליומיים מיד יש החמרה שוב.
    =חשוב לי לציין שהפנים שלי תמיד היו חלקות ,אפילו בגיל בת מצווה (היום אני בת 25).
    ***מה אפשר לעשות?נמאס לי להיות חצי עגבניה.
    ***עוד דבר,כל פצע שיוצא לי, לוקח לו חצי שנה להעלם, למה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פנים חצי אדומות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פנים חצי אדומות - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    05/06/2015

    כדאי לבדוק תבחיני אלרגיה לקוסמטיקה , מזון וגורמים סביבתיים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו