המלצה לגבי טיפול פנים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לגבי טיפול פנים.
    בטי
    09/07/2015

    בוקר טוב,

    אני בת 48 ולעצרי אני רואה שהעור שלי כבר לא נראה כפי שהיה נראה לפני עשור או שניים, אומנם אין לי קמטים בולטים או כתמים בעור אבל משני צידי הפה יש לי שני פסים כמו קמטים וזה די מפריע לי וסביר להניח שככל שיחלפו השנים יהיו יותר קמטים כנגד שעון הזמן אין מה לעשות.
    אזי אני רוצה לשאול מה ההמלצות בגיל כזה לגבי טיפול פנים? בעלי מתנגד בתוקף לכל טיפול מכיון שהוא טוען שנשים נראות לאחר מכן כמו פוחלצים וזה לא טבעי גם לי ידוע שבוטוקס זה דבר מאד לא בריא אז מה כן אפשר לעשות בכדי לתת לעור חיוניות ולשמר אותו יותר טוב,? קרם לחות אני מקפידה למרוח מידי יום.
    לתשובתכם אודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לגבי טיפול פנים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לגבי טיפול פנים. - תגובה

    ד``ר סמדר שרייבר
    09/07/2015

    במגבלה שלא ראיתי אותך, לגילך מאד מתאים טיפול בח' היאלורונית אשר ממלאה את השקעים ונותנת תמיכה לעור. מדובר בחומר טבעי ובטיחותי שקים גם בגוף האדם ומיוצר במעבדה שיתאים לעור. כאשר הטיפול מבוצע ע"י רופא מיומן התוצאות יפות מאד, ונותנות מראה רענן וצעיר יותר. תוכלי לקרוא יותר באתר האינטרנט שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו