סיום טיפול ברואקוטן וקומודון לבן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיום טיפול ברואקוטן וקומודון לבן
    מירב
    25/07/2015

    שלום , לקחתי רואקוטן במשך 8 חודשים והשבוע לאחר ביקור אצל רופא עור-ירון צפריר סיימתי לקחת את התרופה. מזה כחודשים שאין לי פצעים גלתיים,אבל נשארו לי צלקות אדומות והמון קומודונים לבנים שהם שומניים. הרופא המליץ לי להשתמש במשלה דואק לקומודונים הלבנים. האם זה באמת מןעיל או שישנה דרך אחררת לפיתרון. הפנים בסוף הטיפול לא ניראים מושלמים ציפיתי לתוצאה מושלמת .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיום טיפול ברואקוטן וקומודון לבן - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    26/07/2015

    רואקוטאן מטפל בדלקות לא בצלקות, ציסטות תת עוריות לבנות יכולות להישאר גם בפנים חזה או גב .
    הדואק עוזר לפצעים פעילים לא תת עוריים , הצלקות האדומות כדאי לחכות עוד כחודשיים העור יראה טוב יותר , באוקטובר תוכלי לחזור לשימוש ברטין A בערב 5 פעמים בשבוע לתקופ של 7-8 חודשים ויהיה שיפור נוסף .
    כל פילינג או פעולה דומה ממליצה לחכות לפחות 4 חודשים מגמר טיפול .
    וזהירות משמש מאד חיונית פנים וגוף כאחד , כי הכתמים האדומים בשיזוף הופכים לחומים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיום רואקוטן ובטיפול בודאק

    מירב
    26/07/2015

    תודה על ההסבר . רק בשביל להבין יותר עלי להשתמש במשחה שרופא כתב לי ואם אני אמורה לראות שיפור. המשחה שאת כתבת למה אני צריכה לחכות ככ הרבה זמן עד לשימוש בה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו