כתמים מרטין a

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כתמים מרטין a
    קלר
    14/09/2015

    שלום אני בת 19 אני לא סובלת מאקנה אלא חצוקנים פה ושם , והרבהה הרבה שחורים באף ולחיים ובסנטר , חבר שלי השתמש במשחה retin a , רט אויט , וזה עזר לו כל השחורים נעלמו. , אני השתמשתי פעם אחת והיה לי העור ממש אדום אז ישר הוצאתי אותו ..
    לאחר שבוע ניסיתי שוב והעור לא היה אדום , שמתי בצהרים לא יצאתי מהבית כי אני יודעת שאסור לצאת לשמש כל היום הייתי בביתי , לא היה תופעת לוואי , בלילה שמתי שוב !! (ואני יודעת שאסור !!! ) ולמדתי לקח ונהיה לי ישר אדום חזק חזק וישר הורדתי אחרי 20 דק שהבחנתי .. לא שמתי כמות קטנה בכלל שמתי כמות גדולה ..
    כבר שלושה ימים שהעור מתקלף חזק מאוד ואדמומיות מאוד מאוד חזקה , החצקונים התייבשו חזק , ******ושמתי לב שיש לי כמה כתמים אדומים שלא היו לי על הלחיים ואיי י יודעת אם זה פיגמנטציה או כתמים והאם יעבור לי?
    בבקשה מה לעשות כדי שיעברו לי הכתמים האדומים שהופיעו יומיים אחרי .. אני ממש מפחדת שזה לכל החיים בבקשה תעזרי לי!!!! תודה !!!
    והאם אני צריכה להמשיך להתשמש אחרי שכל זה יעבור לי? התמונה 3 ימים אחרי:(


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כתמים מרטין a

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתמים מרטין a - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    15/09/2015

    ויקי זו תגובה של רטיון A , צריך לשים מעט חומר להשאיר לכמה שעות להסיר ולמרוח קרם לחות . הטיפול הוא בהדרגה עד שנשארים מספר שעות או לילה . עכשיו למרוח קרם לחות , להימנע מחשיפה לשמש , ולמרוח קרם לחות 2-3 ביום וזה יעבור . לא לפחד להתחיל שוב כעבור חודש לי ההנחיות או של הרופא המטפל .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו