סיום ראוקוטן וקומודונים לבנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיום ראוקוטן וקומודונים לבנים
    מימי
    03/10/2015

    שלום,השתמשתי בראוקוטן במשך 7 חודשים במינון לפי הרופאים והמלצתם גם לקחת גלולות יאז שיועילו. סיימתי עם התרופה לפי כמעט חודשים. ומאז הרופא עור הביא לי להשתמש בדואק. לא עזר ככ לקומודינים הלבנים שנשארו לי בפנים. ולאחר זה הביא לי רטביטa וספירט לחיטוי . אני עוד לא רואה שינוי . ציפיתי לתוצאות אחרות אחרי שלקחתי את הכדןר הזה . יש אזורים כמו לחי וסנטר עם קומודונים לבנים.
    זאת התוצאה שאמורה להיות אחרי הטיפול ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיום ראוקוטן וקומודונים לבנים - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    05/10/2015

    רואקוטן מפחית את התהליך הדלקתי בבסיס העור, קומדונים לבנים הם ציסטות שומניות סגורות בתוך העור, הם חלק מהעור שלך. הטיפול בכדור וברטאויט מפחית אל לא יכול להעלים. ממליצה להמשיך עם המשחה למשך שנה .
    הטיפול הוא תהליך מתמשך לקילוף עדין וצימצום השומן התת עורי , סבלנות והתמדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו