שריטה בעפעף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שריטה בעפעף
    ענבר
    01/12/2015

    שלום רב,
    לשאלתי זאת מצורפות תמונות שצולמו היום (4 ימים לאחר השריטה)

    ביום שלישי חתולתי שרטה אותי בעפעף וכתוצאה מכך "נטלש" חלקית לי חלק מהעור שהודבק בחזרה ע'י פלסטר סטרי סטריפ.
    שני פלסטיקאים ראו את השריטה - האחד אמר שלא תשאר צלקת כלל וכלל השני אמר שיכול שתשאר צלקת.

    החלק הנטלש (ניתן לראות בתמונה) הוא נפוח ומחליף צבעים- מאדום לכחול וכרגע סגול באופן חלקית.
    עושה רושם שהוא לא מודבק טוב וניתן בקלות להוציא אותו- בעיקר את הצ'ופצ'יק הסגול בקצה.

    אני כרגע מורחת עליו סינטמיצין 5% וטיפה תריאולון ומידי פעם ויטה מרפן.

    שאלותי:
    1. האם להערכתך תשאר לי צלקת באיזור?
    2. אם כן, זה דבר הניתן לתיקן? להחזיר את העפעף למצבו הקודם?
    3. האם היו צריכים לעשות תפרים באיזור? (כי פלסטיקאי אחד אמר שיש לעשות תפר - גם עכשיו כמה ימים לאחר הפציעה ופלסטיקאי סירב בכל תוקף לעשות תפר ואמר שלא תשאר צלקת)

    אשמח מאוד לתשובתך.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שריטה בעפעף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שריטה בעפעף - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    04/12/2015

    יכול להיות שאם השריטה שטחית לא ישאר סימן , צריך לאחר חודש למרוח קל וקולט למספר חודשים , בכל מקרה מקום זה מתרפא ממש יפה .
    כדאי להיות זהירה משריטות כאלו כי זה יכל לגרום לבעיה בעין !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו