אלופציה אראטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלופציה אראטה
    אלופציה אראטה
    11/12/2015

    אני בת 26 והתחיל לי אלופציה אראטה לפני כחודש, באותו רגע פניתי לרופא עור בבהלה והוא הסביר לי במה מדובר. נתנו לי בהתחלה דיפרוסאליק תרחיץ, לאחר כשבועיים פניתי לרופא עור אחר והוא אמר שהדיפרוסאליק יש בו חומר שלא מתאים לי אז נתן לי אלוקום תרחיץ. אני כבר שבועיים על התרחיץ הזה 5 ימים בשבוע פעמיים ביום אך אין כל שינוי!! ויותר גרוע מזה- השיער ממשיך לצמוח! גם השורשים שבקושי צומחים נושרים שוב! הצילו אני ממש מתקשה עם זה אני רק בת 26 סטודנטית ואנשים לא מבינים למה אני הולכת עם שיער אסוף כל הזמן זה נשמע שולי אבל זה נורא מוריד לי את ההערכה העצמית וזה מפחיד אותי שזה ישאר ככה לתמיד!! בבקשה בבקשה תגידו לי שזה יעבור והשיער יצמח מחדש. בא לי למות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלופציה אראטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון:

    אלופציה אראטה
    11/12/2015

    ויותר גרוע מזה- השיער ממשיך לנשור***

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלופציה אראטה - תגובה

    ד``ר סמדר שרייבר
    11/12/2015

    זה דבר רגיל שהתגובה לטיפול אלופציה איטית. כדאי לחזור לרופא לקבל הסברים על מה שצפוי ותוך כמה זמן. וגם להראות לו את התוצאה החלקית. בנוסף, יש רופאי עור שמתמקדים בטיפול בהתקרחות שאפשר להתיעץ גם איתם. אפילו שזה קשה, רצוי לא להלחץ, מתח לא מזרז את ההחלמה ועלול גם להגביר נשירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו