פצעים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פצעים
    שרון
    18/01/2016

    שלום,
    עקב פצעים בפנים ובאזורים אחרים בגוף רופאי עור נתנו לי משחות כגון בטא קורטן G , משחה דומה בשם דיפרוגנטה, אפלומיצין וכ"ו (לא בבת אחת כל פעם כשיש משהו רושמים משחה מהסוג הנ"ל).
    בכל מקום רואים אזהרות גדולות משימוש במישחות כאלו (במיוחד בפנים) עקב הסטרואידים (קורטיזונים) שבהן ובכל זאת שלו המשחות שרופאי עור רושמים ומנחים להשתמש. אם כך אודה אם אשפר לקבל הבהרה לנושא זה שכן זה נורא מטריד מנותנים לך משהו שיכול לעשות נזק בלתי הפיך ומסוכן ומצד שני זה ניתן ע"י רופא אמור ליהיות המומחה בתחום ומטתו לרפא ולא להסב נזק - האם הרופאים פשוט רושמים משהו שיעזור בטווח הקצר כדי אולי "להפטר" מהמטופל ללא כל חשיבה קדימה על ההשלכות של זה אח"כ?
    אם עדיף להמנע מהי התחלופה להן שלא תזיק מצד אחד אבל כן תעזור מצד שני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים - תגובה

    ד``ר סמדר שרייבר
    18/01/2016

    לא כתבת מה האבחנה של הפצעים. בלי בדיקה ובלי אבחנה אין אפשרות לחוות דעת רפואית לגבי הטיפול שמתאים. וגם אי אפשר לאמר אם לפצעים המסוימים שלך חיבים סטרואידים או שיש פיתרון נוסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו