ראוקטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ראוקטן
    צחי
    22/01/2016

    שלום עקב פצעים בישבן וקצת בפנים נשרם לי לקחת ראוקטן ע"י רופא עור.
    שראיתי מה נאמר על התרופה ומה תופעות הלוואי שלה נורא נבהלתי ואני מאוד פוחד לקחת אותה (יש לציין אני מעל גיל 35)
    האם תרופה עם תופעות לוואי כאלו לא אמורה להנתן רק כקו אחרון במקרים קיצוניים?

    נאמר לי לקחת כדור של 20מ"ג פעמיים בשבוע ל 3 חודשים - האם מינון כזה אמור למנוע את תופעות הלוואי?
    האם לקיחת התרופה מצדיקה את הנזק שהיא גורמת?

    בנוסף הבנתי שאסור לעשות שום טיפול קוסמטי כגון ליזר להסרת שיער או טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית האם זה נכון גם למינון הנ"ל ואם כן מתי מותר לחזור לעשות טיפולים אלו?
    האם טיפולי IPL (אינפרא אדום) בפנים ו/או בגוף גם כן אסורים או שרק טיפולי ליזר אסורים?

    אודה לם מאוד אם תוכלו להסביר ולומר האם החששות אכן מוצדקים ואכן עדיף להימנע מתרופה זו

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ראוקטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראוקטן - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    22/01/2016

    רואקוטאן היא תרופה מצוינת למרות תופעות הלוואי שתלויות גם בכמות . משך הטיפול ברואקוטאן מספר חודשים, למעשה הטיפול אינו תלוי גיל . ואינו מטפל בצלקות .
    ממליצ לא לעשות IPL בזמן טיפול ברואקוטאן .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו