שטף דם בעור ללא כאב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שטף דם בעור ללא כאב
    אפרת
    24/01/2016

    שלום וברכה
    בת 34. לא יודעת אם יש קשר בין הדברים אך אספר בקצרה:
    בחודשים האחרונים לא הרגשתי טוב, סבלתי מחולשה, עייפות כבדה, דלקות אוזניים, וחוסר תפקוד, מדיי פעם הופיעה בעור פריחה.
    בבדיקות דם נמצא חוסר ברזל, לקחתי תוסף וכיום אני מרגישה דיי טוב (עדיין בשלבי החלמה, עדיין מרגישה מדיי פעם חולשה ומיחושים שונים אך משתפרת)
    עם או בלי קשר בימים האחרונים שמתי לב שיש לי פצעים בפה ובחניכיים, בזמן שהתקלחתי גיליתי מעין שטף דם שאינו כואב, ברגל למעלה, לא רחוק מהברך (מצרפת תמונה שמעט טשטשה את שטף הדם אך הוא דיי ברור בכל זאת)
    לא השתמשתי בתרופות (כרגע אני נוטלת כבר חודש רק ויטמין D ומדיי פעם ברזל)
    ממה הדבר יכול לנבוע?
    האם זה מסוכן?
    אודה לתגובתכם


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שטף דם בעור ללא כאב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שטף דם בעור ללא כאב - תגובה

    ד``ר סמדר שרייבר
    26/01/2016

    צריך בירור כללי אצל רופא כדי לחפש קשר בין התופעות האלו. אם שטף דם לא עובר תוך ימים בודדים או מופיעים נוספים כאלו צריך לבצע ביופסיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו