מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול בעור הפנים . . . . . . .רני18/02/2016
שלום, אודה מראש על תשובה מפורטת עד כמה שאפשר כי עד כה לא הצלחתי לקבל תשובות שאינן מבולבלות אפילו מרופאי עור.
יש לי עור פנים שנוטה מאוד ליובש, לפצעים, פיגמנטציה והוא לבן (רגיש לשמש)
הבנתי שרטין A או דומיו יכול לשפר את מרקם העור, ולעזור לפצעים וההמלצה לשים כל יום בערב לפני השינה. מה שקצת לא ברור זה שרטין A מייבש אז האם שמים לאחר מכן קרם לחות (אם כן איזה) או שמספיק קרם לחות ששמים בבוקר?
א) מבחינת רטין A מה עדיף - קרם או ג'ל ואיך למרוח בנוסף האם יש הבדל בין הסוגים השונים (רטין, רטאוויט, אדפרין,...) מה (במקרה של עור כמו שלי עדיף ובאיזה מרקם (קרם או גל)?
ב) בבוקר מה מומלץ לשים איזה סוג של קרם לחות והגנה מומלץ כך שגם תעזור ולא תגרום לפצעים, וגם תיהיה הגנה מספיקה מהשמש (אם אפשר לקחת בחשבון מצב של שמש קייצית אבל ליום יום לא למצב של שיזוף בים). אודה אם תתנו דוגמאות ספציפיות של חומרים כדי שאדע מה לקחת כי יש המון וזה נורא מבלבל (ויקר)
תודה מראש וסליחה על אורך השאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בעור הפנים . . . . . . . - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן20/02/2016המשחות בקופה נבדלות בריכוז החומר, לכן מתחילים בריכוז נמוך ובהדרגה עולים תוך הקפדה על שימוש מושכל , תמיד בערב לא ליד פתחים עיניים אף ופה.
בבוקר מסנן קרינה ללא קשר מה מזג האוויר בחוץ, במקרים של עור עדין יותר אפשר לערבב עם קרם לחות .רטין שמים מאוקטובר עד מאי של כל שנה קלנדרית , ובדיקה תקופתית אחת למספר חודשים אצל רופא עור להערכה נוספת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
