חשיפה לשמש כשמשתמשים ברטוויט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשיפה לשמש כשמשתמשים ברטוויט
    רונן
    17/03/2016

    הבנתי שאדפרין הוא נגזרת חדשה של וטמין A ובניגוד לרטוויט הוא גורם להרבה פחות רגישות לשמשץ האם נכון לומר שהאזהרה על חשיפה כלשהי לשמש בזמן שימוש ברטוויט לא ממש נכונה לגבי אדפרין (אני לא מדבר על שיזוף או משהו כזה אלה על היום-יום שבו החשיפה לשמש מתבטאת רק בהליכה לחנות / לעבודה / לרכב וחזרה)
    ניסיתי מספר רב של קרמי הגנה כל ההיפואלגניים והיקרים גם אבל נראה שהעור שלי מגיב מאוד לא טוב אליהם ושימוש בקרם כזה גורם לפצעים (רק קרמים של 15 ומטה פחות רגיש עבורי) . האם עדיין אני יכול להשתמש באדפרין (האדפרין נסיבל בסדר על העור 0 לא גורם לתגובה חריפה).

    בנוסף במידה והעור פגום (פצע אבל לא פתוח ) האם אדפרין מתאים כדי לעזור להחלמה ולפיגמטציה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדפרין - שאלה ......................................... - תגובה

    ד``ר סמדר שרייבר
    19/03/2016

    השימוש באדפרין מומלץ בשעות הלילה ובבוקר לרחוץ ולהסיר אותו. רק אם תנסה חשיפה חשיפה בין הרכב לעבודה, או לחנות תדע אם נגרמת רגישות. במידה ויגרם אודם תצטרך להפסיק אדפרין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו