לטפל בעור הפנים שהיה בעבר עם אקנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לטפל בעור הפנים שהיה בעבר עם אקנה
    מאיה
    19/04/2016

    שלום, לאחרונה דיברתי עם כמה קוסמטיקאיות , ויצאתי מבולבלת מאוד.
    ביומיום אני שוטפת פנים עם -'אקניל' בוקר וערב. ואז שמה קרם לחות לעור יבש.
    ויש לי גם מסיכה שאני שמה פעם בשבוע.
    בעבר השתמשתי כל לילה קרם -'אדפרין' בגלל האקנה במשך הרבה שנים. (מעל 7 שנים)
    יש לי כמה שאלות - השאלה הראשונה האם הקרם לחות לפנים מועיל לעור, או שאולי העור
    מתרגל אליו, ואז הוא דווקא מזיק לו ! אני מאוד מתלבטת.
    שאלה נוספת- האם כדאי להמשיך להשתמש בקרם אדפרין.. כל לילה .?
    הקוסמטיקאיות ממליצות לי על אינסוף מוצרים שאני לא יודעת האם נכונים עבורי - מיי פנים/ חלב פנים/ פילינג/מסיכה/קרם לחות/קרם עיניים/ מייקאפ ....
    אני בת 28 אבל העור כבר בעייתי ....מה כדאי לעשות , האם באמת העור זקוק לכל כך הרבה מוצרים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטפל בעור הפנים שהיה בעבר עם אקנה - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    20/04/2016

    ממליצה על שימוש באדפרין טיפול מצוין
    אקניל מנקה את העור הוא מעולה , וקרם לחות מומלץ לעור מעורב .
    מייקאפ הוא כיסוי שנותן הומוגניות לעור .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו