מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דוקסילין והופעת אדמומיות בפנים. האם זה הפיך?גליה19/04/2016
קיבלתי דוקסילין כי עברתי הפלה בשבוע 17 (הדופק שלל העובר הפסיק)
כבר בכדור השני התחילה מעט אדמומיות בלחיים בחלק שקרוב לאף, אבל לא הייתי בטוחה
שזה מהדוקסילין כי נתנו לי גם תרופות בהרדמה הכללית שעשו כדי לבצע את הפעולה
כשלקחתי את הכדור דוקסילין השלישי ראיתי שהאדמומיות התפשטה על חלק נרחב יותר של
הלחיים והפסקתי את השימוש בתרופה. הגעתי לרופא נשים שהחליף לי אנטיביוטיקה לזינט
ונראה היה שהאדמומיות חלפה, אבל הייתי בבית ולא חשופה לשמש. לאחר שבוע מתום האנטיביוטיקה זינט ובעצם כמעט שבועיים האדמומיות חזרה שוב באותו מקום של הלחי (על חצי לחי בשני הצדדים, בחלק הקרוב לאף ). אף פעם לא הייתה לי אדמומיות כזאת לפני כן. יש לציין שגם שמתי לב להופעת נימים קטנים בצדדים של האף. האדמומיות בלחיים התגברה עם חשיפה לשמש.
הלכתי לרופא א.א.ג מומחה אחראי מחלקה בבי"ח והוא הסתכל ואמר שיש לי אקזמה בפנים , למרות שהסברתי לו שזה הופיע מהדוקסילין בפעם הראשונה. האבחנה שלו לא נראית לי נכונה, לכן לא קניתי את המשחה שהוא נתן לי. איך יכול להיות שזאת אקזמה בפנים כתוצאה מלחץ נפשי כמו שהוא אמר אם זה לא מגרד לי? היתה לי כמה פעמים אקזמה בגוף וזה מגרד בצורה נוראית ובפנים לא מגרד לי בכלל. החשש לי הוא שיש קשר בין הנימים שהופיעו באף לבין האדמומיות הזאת כי אם זה התפוצצות של נימים ושבירתם אין לזה פתרון חוץ מתרופות ולייזר....
האם האדמומיות שמופיעה בפנים שהיא ידועה וכתובה כתופעת לוואי בעלון התרופה שבגללה צריך להפסיק מיד את התרופה היא תוצאה של התפוצצות נימים או אקזמה? האם האדמומיות שמופיעה כתוצאה מנטילת הדוקסילין אמורה לעבור או שהסתבכתי בצרה שלא הייתה לי לפני כן בגלל נטילת 3 כדורים בלבד של דוקסילין? תודה. גליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דוקסילין והופעת אדמומיות בפנים. האם זה הפיך? - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן20/04/2016תפני לרופא שלך להתייעצות חוזרת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
