מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול במגוון בעיות בעור הפנים....נועה04/05/2016
שלום, אני בת 27 ובשנה האחרונה (יכול להיות שגם עקב החלפת גלולות) יוצאים לי על הפנים פצעים עם מוגלה בערך כל יומיים. בדרך כלל 3-2 פצעונים מוגלתיים אדומים ובנוסף כל המצח שלי מלא בליטות קטנות ללא מוגלה וללא צבע. זה מאוד מפריע לי, ניתנו לי מספר טיפולים מרופאי עור כמו משחות למינהן ועוד שלא עזרו כלל או עזרו זמנית ואז הפסיקו, העלתי מינון בגלולות לגלולות יסמין כבר 3 וחצי חודשים- עדיין אין שינוי. חושבת לחזור לגלולה הראשונה שלקחתי אשר איתה לא היו לי פצעונים כלל- אסטל (דיאנה). הבעיה שאני יודעת שהגלולה מפוצצת הורמונים ולא בטוחה כמה זה כדאי...
בנוסף לפצעונים האלה העור סביב העיניים שלי די יבש, וגם במצח אפילו שיש שם די שמנוניות ופצעונים, אפשר ממש לראות קמטוטים כאלה של פסים לרוחב, במיוחד עם כל הבעה שלי וגם מתחת לעיניים קמטי הבעה כאלה שממש ממש בולטים כשאני מחייכת. בנוסף יש לי אדמומיות רבה (וגם יש לי נטייה להסמקות) בלחיים וסביב העיניים, וגם שמתי לב שלאחרונה הופיעה לי פיגמנטציה עדינה באזור המצח. והתפוצץ לי נים קטן במצח שלא עובר כבר כמה חודשים.
כל הבעיות האלה מפריעות לי מאוד ופוגעות לי מאוד בביטחון העצמי. הבעיה היא שגם שנים (בין גיל 16 עד 24) נחשפתי המון לשמש כי רציתי להשתזף, כנראה יש לי הזדקנות מוקדמת של העור בגלל זה. בשנתיים האחרונות אני מקפידה לשים קרם הגנה גבוה לעור רגיש ללא שומן על הפנים כל יום כדי למנוע את זה אבל זה לא עוזר לי לאף אחת מהבעיות הנ"ל, אלא רק למניעה. מעולם לא השתמשתי בקרם לחות לפנים באופן קבוע וגם לא בקרם עיניים...אינני יודעת אם זה בסדר או לא אבל רק בשנה האחרונה שמתי לב שהבעיות הללו הופיעו והחמירו.
השאלה שלי היא- מה אפשר לעשות עם מגוון הבעיות האלו? כל פעם שהלכתי לרופא עור הוא רק אמר לי לשים קרם הגנה ולהימנע מהשמש כמו שאני כבר עושה, ועם השאר הביא משחות לייבוש פצעים שלא באמת עזרו. ואף טען שכל הקרמים של חברות הקוסמטיקה שאמורים להצעיר את הפנים זה סתם בשביל לקחת את הכסף שלי וזה ממכר ולא שווה. האם באמת אין לי טעם להשתמש בקרם לחות לפנים ובקרם עיניים? מה אפשר לעשות עם כל הבעיות הללו? האם כדאי לפנות לקוסמטיקאית רפואית ולעבור טיפולי פנים? האם כדאי להעלות את המינון של הגלולות? לאחרונה גם קראתי על רטין A שהבנתי שעוזר גם לאקנה וגם לקמטים..האם כדאי לנסות לבקש מהרופא או שזה ממכר ועלול לעשות נזק? אשמח ואודה מאוד לקבל תשובות ועצות לבעיותיי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול במגוון בעיות בעור הפנים.... - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/05/2016שלום נועה
אקנה דלקתי ניתן לטפל בתרופות ולא רק בגלולות .
שילוב נכון של משחה גלולות וטיפולי נוסף יכול לסייע להפחית את התהליך הדלקתי בפנים ,ולאחר מכן לראות ברמה האסתטית מה ניתן לעשות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
