מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סימן בעור לאחר שריטה עמוקה לפני ארבעה חודשיםאדל29/05/2016
בת השלוש נשרטה על ידי ילד שריטה חזקה בעצם הבריח בצוואר למטה.. היה גלד משהו כמו ארבעה ימים שנשר מעצמו.היום, ארבעה חודשים אחרי עדיין נותר סימן
מצורפת תמונה. האם הסימן ישאר או שיש סיכוי שזה יעבור? זה עדיין ורדרד. אם מעבירים אצבע זה ממש טיפטיפה בולט מעל העור( או שאני מרגישה את זה כי המרקם שם שונה..)
אני נשמרת מהשמש מאוד כי הבנתי שהשמש מזיקה לעור החדש.
בנוסף מורחת קלוקוט פעמיים ביום החל מחודש אחרי שזה קרה אין לי מושג אם זה עוזר..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אני ממתינה לתגובה לשאלתי תודה
אדל02/06/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימן בעור לאחר שריטה עמוקה לפני ארבעה חודשים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן03/06/2016שלום אדל
בדך כלל פציעות אצל ילדים נרפאות עם הזמן כי הילד גדל ומחסן הריפוי העורי יעיל.
אם הפציעה ממש עמוקה יכול להיות שיהיה סימן עדין בצבע של העור , עדיין מוקדם להגיד . קלוקוט עוזר לריפוי יותר מהיר , מומלץ עד 6 חודשים , זהירות משמש חובה !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דוקטור עוד שאלה אם אפשר
אדל03/06/2016לפי התרשמותך מהתמונה, לדעתך המקצועית זה יעבור לגמרי?
איך אפשר לדעת אם הפציעה הייתה ממש עמוקה? לא היה צורך בתפרים או הדבקות, תוך יממה נוצר גלד שנשר מעצמו
וכמה זמן זה בדרך כלל לוקח התהליך הטבעי של הגוף? איך אני אדע אם זה סיים?כבר עברו ארבעה חודשים. אין סיכוי שזה ישאר ככה נכון?
לפעמים, במיוחד בבוקר אין שם כמעט כלום וזה לגמרי שטוח וטיפה ורדרד וקשה לראות שיש סימן אפילו.. אבל לפעמים אני ממש רואה את זה וזה נראה לי אפילו טיפטיפה בולט מזווית מסוימת..
היא מאוד בהירה אגב אולי יש קשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דוקטור עוד שאלה אם אפשר - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן03/06/2016סבלנות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
