כתמים שנשארו אחרי כוויות עקב טיפול בלייזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כתמים שנשארו אחרי כוויות עקב טיפול בלייזר
    א
    20/06/2016

    לפני כחודש חטפתי כוויות בחלק הפנימי של הזרוע עקב טיפול בלייזר להסרת שיער במכשיר "קנדלה". הכוויות הוורודות הפכו לעיגולים חומים שמעטרים את כל החלק הפנימי של הזרועות שלי, זה נראה כמו כתמי לידה וזה לא עובר, אעפ"י שמרחתי משחות כמו ויטה מרפן ובטא קורטן (הבטא קורטן רק העמיק את הצבע של הכתם לחום כהה יותר). מה יכול לסייע להעלים כתמים אחרי כוויות? והאם זה עלול להישאר לי לכל החיים? אגב הלכתי לרופא עור והוא אמר לי לחזור למכון שבו טופלתי שייקחו אחריות על מה שעשו, חזרתי למכון והם אמרו לי שלא אעשה דבר ושזה יעבור מעצמו, אבל זה לא קורה. אין לי כסף להתרוצץ בין בתי משפט ואני גם לא יכולה להחליף רופא אלא בעוד שלושה חודשים, אודה לכם אם רק תרשמו לי מה יכול לסייע להעלים כתמים אחרי כוויות. (אני הולכת בחוץ עם חולצות ארוכות ולא חושפת את הידיים לשמש)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתמים שנשארו אחרי כוויות עקב טיפול בלייזר - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    22/06/2016

    כן זה קורה , חשוב מאד להימנע משמש , הכתמים עוברים תוך 5-6 חודשים, העור מתחלף פעם בחודש וזה לוקח זמן .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז להמשיך למרוח משחת ויטה מרפן או ל

    א
    23/06/2016

    או לא למרוח כלום? תודה למענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו