הרפס ועוד שאלה נוספת .............

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרפס ועוד שאלה נוספת .............
    יעל
    10/07/2016

    שלום

    אני בת 27 וייצא לי הרפס בחלק של בין הגב התחתון לתחילת הישבן.
    הייתי אצל רופאת עור וקיבלתי כדורי ציקלו וי 400 מג 3 פעמים ביום לחמישה ימים ומשחת זובירקס

    מעולם לא היה לי הרפס לפני כן
    השאלה שלי, ממה זה יכול לצאת פתאום?

    שאלה נוספת אני סובלת בקיץ מפצעים בגב שנהיים נפוחים ולפעמיים מוגלתיים. עד היום השתמשתי במשחת הקומיצין למקרים הללו וקראתי שזו משחה עם סטאורידים ושימוש במשחות עם סטאורידים מסוכן. האם זה נכון ? האם לא מומלץ להשתמש במשחה? אני משתמשת בה זמן רב והתחלתי לחשוש...

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפס ועוד שאלה נוספת ............. - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    10/07/2016

    הרפס הוא וירוס מאד שכיח ויכול מלהיות שנים רדום מסביב לפה וגם באזור המפשעה { סוג 2} הטיפול הוא תרופה כדורים ומשחה. גם מתח ואו שינוי הורמונאלי יכולים לגרום להתלקחות .
    לגבי הפנים אין מניע כל זמן שהטיפול מושכל ותחת רופא עור.
    ממליצה המשך מעקב אצל הרופא ואין מקום לדאגה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו