פטריה בקרקפת עקב זריקות סטרואידים נגד אלופציאה אראטה?!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פטריה בקרקפת עקב זריקות סטרואידים נגד אלופציאה אראטה?!
    אירית26
    07/08/2016

    אני כל כך מבולבלת ומקווה למצוא תשובה כאן!
    באוקטובר 2015 התחילו לנשור לי נקודות מסוימות מהשיער בקרקפת. ממש נחרדתי פניתי לרופא עור בבית חולים קפלן שאמר שזה אלופציאה אראטה. מיד כשזה נודע, התחלתי טיפולים אצל רופא עור, בהתחלה היה נותן לי זריקות קורטיזון פעם בחודש-חודשיים אבל לכל אורך הזמן הזה גירדה לי הקרקפת. בשלב מסוים הוא החליט לשלוח אותי לביופסיה בקרקפת, וכך התגלתה הפטריה בקרקפת! הרופא טוען שזה נגרם מהסטרואידים שהוזרקו בגלל האלופציה... כעת אני מטופלת עם משחת קומאגיס אבל אני מאוד חשדנית לגבי הכל כבר... הנשירה רק מחמירה. אמנם האיזורים הישנים שנשרו כביכול מהאלופציה כבר התכסו כמעט לגמרי, אך איזורים חדשים ממשיכים להתווסף כל הזמן. האם זה הגיוני שנוצרה פטריה מזריקות סטרואידים?? חיפשתי על זה באינטרנט ולא נראה שמישהו אי פעם חווה דבר כמו שאני חווה... זה תהליך מייגע ולצערי אני לא רואה תוצאות, הנחמה היחידה שלי היא שהאיזורים שנושרים אכן מתכסים בסופו של דבר אך האם זה יימשך לנצח??? מה שרואים בתמונה זה עוד כלום... בכוונה צירפתי תמונה שממחישה בצורה הכי עדינה שיש... יש עוד מלא איזורים יותר גדולים של נשירה... הצילו :((

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משום מה התמונה לא התווספה כנראה...

    אירית26
    07/08/2016

    אבל לא הפסדתם מראות נעימים בכל מקרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריה בקרקפת עקב זריקות סטרואידים נגד אלופציאה אראטה?! - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    07/08/2016

    פטרת בקרקפת יש לכולם בשלב לא פעיל . הזרקה של סטרואידים לקררפת היא טיפול מקובל .
    צריך להתאים את המינון המכון לזמן הנכון כלורמ הזרקה עד 6 זריקות ברצף של 1 לחודש . לגבי הפטרת אולי יש מתח רב וירידה בחיסון העורי שהפטרת התלקחה ויש טיפול . ממליצה להפחית מתח כי זה גורם מספר 1 לנשירה !!!.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה. אך האם זה אומר שמה שהיה לי

    אירית26
    07/08/2016

    לאורך כל הזמן הזה זו הפטריה? או שאכן לפי דבריו של הרופא עור זה התחיל כאלופציאה והסטרואידים "עוררו" את הפטריה? הלחץ אמנם קיים אך גם בזמנים שלא הייתי לחוצה בשנה האחרונה המשיכה לי הנשירה בקצב מטורף, אז אני חוששת שהפטריה היא הגורם העיקרי לנשירה כרגע... אשמח להכוונה קצת יותר ברורה כי אני באמת בסימני שאלה לגבי מה יש לי ומה עושים מכאן??... תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו