קרם הגנה משמש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרם הגנה משמש
    רונן
    14/08/2016

    שאלה עקרונית לגבי קרמי ההגנה - אומרים שצריך להמרך כל שעתיים לערך האם זה ללא קשר לחוזק הקרם (SPF) כלומר בין אם השתמשתי ב SPF 15 או ב SPF 50 אחרי שעתיים בשני המקרים כבר אין הגנה וכל ההבדל בין הקרמים זה שלמשך השעתיים המדוברות שלאחר המריחה ב SPF היותר חזק אפשר להיחשף לעומת שמש יותר חזקה או לעמוד רצוף בשמש למשך יותר זמן (במסגרת אותן שעתיים)?
    אם זה אכן המצב זה אומר שליום יום כאשר לא כל היום נמצאים בחוץ אין כל צורך לעבור את ה SPF 30 ואולי עדיף להמנע מ 50 שמכיל ריכוז יותר גבוה של חומר פעיל שהוא לא ממש טוב לעור ולגוף?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרם הגנה משמש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרם הגנה משמש - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    14/08/2016

    SPF 15 במריחה של סמ לעור מאים לשעתיים , אבל במדינה חמה ולחה כמו שלנו המגמה למרוח מספר 40-50 , גם עקב הזעה ולחות .
    אם לא יצאת במהלך היום אין צורך במריחה חוזרת , אבל אם היית בחוץ במהלך היום המלצה לחזור על המריחה פנים וגוף כאחד !
    לגבי סוג ואופי הקרם זה קצת ניסוי ותהיה גם לפי העדפה אישית .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו