מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מניעת חזרה של חצ'קונים לאחר סיום טיפול בריאוקוטן.אנונימי15/08/2016
שלום ,
טופלתי בריאוקוטן למשך 9 חודשים- סה"כ מינון 8100 מ"ג .
גובה: 179 סמ משקל 70 קג
שתי שאלות לי אלייך:
1. לאחר סיום הטיפול נשארו לי כתמים כלים על העור( בעיקר באיזור הלחיים ).
רציתי לשאול איזה טיפול מומלץ במצב כזה?
האם יש טיפול שיכול להעביר לחלוטין את הכתמים ( כתמים במצב קל יחסית לא משהו חמור ולא משהו עמוק ) .
2. אני כבר חודש לאחר סיום הטיפול, בשבוע האחרון הופיעו לי שני חצ'קונים גדולים.
אני מורח משחה פעם ביומיים בערך ( קרם אדפרין ) במקומות שמועדים לפורענות ( איפה שהיה לי פעם חצ'קונים ) ובמקומות עם הסימנים.
אני גם מסתבן עם סבון לניקוי עמוק של LIfe לפנים.
רציתי לשאול איך אני מונע לחלוטין חזרה של חצ'קונים:
- איזה סבון מומלץ למרוח על הפנים? ( קשיח שייבש, עץ התה..) .
- גם בגב היה לי חצקונים ונעלם לי לגמרי אחרי הטיפול, באיזה סבון לסבן את הגב על מנת לשמר את המצב?
- האם יש עוד דברים שצריך על מנת לשמר את המצב בפנים ובגב ושלא יחזרו חצקונים?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניעת חזרה של חצ'קונים לאחר סיום טיפול בריאוקוטן. - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן15/08/2016שלום אנונימי
רואקוטאן היא תרופה מצוינת לא לצלקות או כתמים .
לאחר טיפול תמיד נשארים סימנים אדומים שדוהים במהלך החודשים מגמר טיפול . נטיל ת אדפרין מעולה להמשך טיפול בעור , וגם כתחזוקה ומניעת פצעים.
אין טיפול שיכול להעלים !!! לגמרי אך יש טיפולים מצוינים של לייזר או גלי רדיו רישתיים שיכוליםלעדן את העור רק 3 חודשים מגמר טיפול !
ואחרון לא לששפף אף פעם את העור זה מזיק לעור וגורם לפיגמנטציה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
