צלקות אקנה טריות - בנות כשלושה חודשים co2

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צלקות אקנה טריות - בנות כשלושה חודשים co2
    yafe
    12/09/2016

    שלום היה לי התקף אקנה חריף עקב לחץ. כרגע אני מטופלת בבנזמיצין ואקניל רוז שהעלימו לי כמעט לגמרי את הפצעים . יש איזה 2-3 על הפנים.
    נשארו לי צלקות אקנה שקועות, מאוד שטחיות אבל מפושטות יחסית, בעיקר בצורת גלים באזור לחי תחתונה וצידי הסנטר.
    לשאלותיי -
    1. האם מותר לעשות טיפול CO2 על עור מגורה - יש המון אודם וכתמים מהפצעים (אבל אין פצעים!!) , הבנתי שהתערבות מוקדמת משפרת את הסיכוי להחלמה ולכן אני רוצה לטפל בזה כמה שיותר מהר, אבל חוששת שהמכשיר יזיק בגלל הכתמים.
    2. האם סוג הצלקות האלה- שטחיות וגליות , מראות שיפור ניכר בטיפול? כי הבנתי שיש סוגי צלקות שמתאימים יותר/פחות ומשתפרים יותר/פחות.
    תודה מראש על תגובתכן !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צלקות אקנה טריות - בנות כשלושה חודשים co2 - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    13/09/2016

    אין לבצע פילינג רק לאחר אבחנה וטיפול תרופתי , והרגעה של העור . אין לעשות טיפול מידי על צלקת טרייה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה- המשך לשאלה

    yafe
    13/09/2016

    אני מצטטת מהאתר של ד"ר אופיר ארצי מנהל המרכז לאסתטיקה באיכילוב-

    "המחקר הראשון שהדגיש את הקורלציה הראשונה בין טיפול מוקדם בלייזר למניעת הצטלקות יתר פורסם בשנת 1999. המחקר ביטל את הצורך לחכות עד להבשלת הצלקת טרם הטיפול בה, ובכך שינה את פני הטיפול מפאסיביים לאקטיביים.
    מאז בוצעו מחקרים רבים שאישרו את התצפית הראשונית: התערבות מוקדמת תביא לתוצאה האסתטית הטובה ביותר."

    לפיו כדאי לטפל וכמה שיותר מוקדם, אני חוזרת, יש לי כתמים, לא פצעים, ואם אני אחכה עד שהם יעברו מנסיון זה יכול גם לקחת חצי שנה. לא חבל על הזמן?
    אני מתכוונת ללייזר פרקציונאלי ולא פילינג..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה אשמח לתגובה להאם בכל זאת מותר

    gaya
    18/09/2016

    לעשות לייזר פרקציונאלי על אזורים שקועים בעור שיש בהם אדמומיות עדיין. האם זה עלול לגרום לפיגמנטיציה
    ואיך נחשב הלייזר של חברת אלמה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה- המשך לשאלה - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    18/09/2016

    היי גאיה ציינתי את דעתי , וממליצה שתפני למרפאה עם רופא מומחה לקבל חוות דעת פרטנית והסבר .
    לייזר פרקצינאלי הוא פילינג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו