מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צלקות אקנה טריות - בנות כשלושה חודשים co2yafe12/09/2016
שלום היה לי התקף אקנה חריף עקב לחץ. כרגע אני מטופלת בבנזמיצין ואקניל רוז שהעלימו לי כמעט לגמרי את הפצעים . יש איזה 2-3 על הפנים.
נשארו לי צלקות אקנה שקועות, מאוד שטחיות אבל מפושטות יחסית, בעיקר בצורת גלים באזור לחי תחתונה וצידי הסנטר.
לשאלותיי -
1. האם מותר לעשות טיפול CO2 על עור מגורה - יש המון אודם וכתמים מהפצעים (אבל אין פצעים!!) , הבנתי שהתערבות מוקדמת משפרת את הסיכוי להחלמה ולכן אני רוצה לטפל בזה כמה שיותר מהר, אבל חוששת שהמכשיר יזיק בגלל הכתמים.
2. האם סוג הצלקות האלה- שטחיות וגליות , מראות שיפור ניכר בטיפול? כי הבנתי שיש סוגי צלקות שמתאימים יותר/פחות ומשתפרים יותר/פחות.
תודה מראש על תגובתכן !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקות אקנה טריות - בנות כשלושה חודשים co2 - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/09/2016אין לבצע פילינג רק לאחר אבחנה וטיפול תרופתי , והרגעה של העור . אין לעשות טיפול מידי על צלקת טרייה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה- המשך לשאלה
yafe13/09/2016אני מצטטת מהאתר של ד"ר אופיר ארצי מנהל המרכז לאסתטיקה באיכילוב-
"המחקר הראשון שהדגיש את הקורלציה הראשונה בין טיפול מוקדם בלייזר למניעת הצטלקות יתר פורסם בשנת 1999. המחקר ביטל את הצורך לחכות עד להבשלת הצלקת טרם הטיפול בה, ובכך שינה את פני הטיפול מפאסיביים לאקטיביים.
מאז בוצעו מחקרים רבים שאישרו את התצפית הראשונית: התערבות מוקדמת תביא לתוצאה האסתטית הטובה ביותר."
לפיו כדאי לטפל וכמה שיותר מוקדם, אני חוזרת, יש לי כתמים, לא פצעים, ואם אני אחכה עד שהם יעברו מנסיון זה יכול גם לקחת חצי שנה. לא חבל על הזמן?
אני מתכוונת ללייזר פרקציונאלי ולא פילינג..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה אשמח לתגובה להאם בכל זאת מותר
gaya18/09/2016לעשות לייזר פרקציונאלי על אזורים שקועים בעור שיש בהם אדמומיות עדיין. האם זה עלול לגרום לפיגמנטיציה
ואיך נחשב הלייזר של חברת אלמה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה- המשך לשאלה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן18/09/2016היי גאיה ציינתי את דעתי , וממליצה שתפני למרפאה עם רופא מומחה לקבל חוות דעת פרטנית והסבר .
לייזר פרקצינאלי הוא פילינג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
