מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יש לי יבלת באצבע וקיבלתי משחת סליצילא22/09/2016
שמתי היום את המישחה ישירות על היבלת ושמתי פלסטר ואחרי כמה שעות הורדתי את הפלסטר לפני המקלחת והיו ליד היבלת שני פסים לבנים על העור ורציתי לדעת עם זה בסדר או לא ועם להמשיך לשים את המשחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי יבלת באצבע וקיבלתי משחת סליציל - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן22/09/2016כן וממליצה לשאול את הרופא שנתן מה המלצות ומשך הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופאה אמרה לי לשים את המשחה
א23/09/2016כול הזמן חוץ מהזמן שאני במקלחת היא אמרה שייקח כנראה כמה חודשים עד שהיבלת תעלם היא לא אמרה לי עד מתי לשים שזה תמוהה נוסף לזה המשחה הגיעה בלי הוראות שימוש ותופעות לוואי אני אשמח לדעת מתי להפסיק לשים והעם יש משהו אחר טוב לזה במקום המשחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופאה אמרה לי לשים את המשחה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן23/09/2016משחה זו מקלפת את החלק הקרני של העור , צריך לשים אותה על הנגע החבישה בפלסטר היא כדי שתהיה חדירה טובה יותר של החומר .
הטיפול תלוי במידת החלקת העור של היבלת , וכדאי לשאול את הרופאה מתי תרצה לראות אותך שוב .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיבלת במצב נוקשה ויש לי כאבים קלים
א23/09/2016באזור כנראה כתוצאה של צריבת הקרח היבש גם נפוח שם
היבלת עצמה די נוקשה באופי שלה אני ינסה ביום ראשון ליצור קשר עם הרופאה
והשאל אותה מתי להגיע אליה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
