נשירת שיער מסיבית לאחר לידות וויטמין B12

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נשירת שיער מסיבית לאחר לידות וויטמין B12
    אורית
    09/10/2016

    שלום, אני סובלת מנשירת שיער קשה לאחר לידות עשיתי בדיקות דם הכל תקין. (בת 36)..נתנו לי לקחת כדור שמכיל כל מני סוגי ויטמין B כמו 12 ו 6 ...
    אם לא חסר לי בבדיקות דם כלום האם לקחת בכל זאת 3 חודשים את הויטמין הזה? האם זה יעזור לנשירת שיער? מנסה כל מני שמפואים לפעמים מגרד לי הראש לא מצאו שום דבר יש לי קרקפת שומנית ולפעמים קשקשים..סיימתי טיפול 2 של הליקובקטר אויל זה קשור...ניסיתי לקחת רוטס ופולקפיל לשיער אבל בגלל הקיבה הפסקתי..מינוקסין לשיער ניסיתי הקאתי ..מה עוד אפשר לעשות כדי למנוע נשירת שיער מסיבית אני אובדת עצות...אני יודעת שסטרס קשור עברתי תקופות עמוסות...אשמח לעצות :(
    השתמשתי בעבר בשמפו אגיספור סבובל וניזורל לגרד הלא מוסבר בקרקפת יש לי קרקפת שומנית ונטיה לקשקשים אבל השיער עצמו יבש מאד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר סמדר שרייבר
    13/10/2016

    אחרי לידה נוצרים חסרים שלא תמיד מתגלים בבדיקת דם לכן רצוי לקחת את הכדור שהרופא נתן לך. בנוסף כדאי לקחת 3 חודשים תוסף אבץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו