מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שריטה עמוקה בעצם הבריחענת07/12/2016
שלום דוקטור
פניתי אליכן לפני מס׳ חודשים לגבי שריטה שקיבלה בתי בת ה4 בעצם הבריח מחפץ מפלסטיק בגן
עברו כעת כבר 10 חודשים ועדיין נשאר סימן
לפעמים ממש לא רואים את זה גם אם מתאמצים ולפעמים אפשר לראות שיש שם פס.. תלוי מאוד בתאורה ובזווית ואם היא מרימה את הראש עד הסוף נגיד במקלחת אז יותר ניתן להבחין..
זה כבר לא אדום אבל בתאורה מסויימת העור שם עדיין ורדרד. את האמת שלא אומרים לי וניתן להגיד שרק אני רואה את זה כי אני יודעת שזה שם אבל זה עדיין מאוד מכעיס אותי שבמקום שאמור להגן עליה ילד בעייתי יצא שם משליטה ופגע בה.
אני דואגת שזו צלקת
האם אחרי זמן כה רב עדיין יכול להיות שיפור משמעותי? האם בגלל שהיא ילדה והיא צומחת זה עדיין יכול ״להיעלם״?
קצת קשה לראות בתמונה, מקווה שתצליחו להבחין
תודה לכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריטה
ד``ר מוניקה אלמן09/12/2016זמן התארגנות של פצע , צלקת ,היא כשנה .
תלוי בעומק , רמת הטראומה המקומית , גיל ומיקום .
עצם הבריח הוא מיקום של עור דק מאד , עושה רושם שהמקום החלים , ולפעמים יכול להישאר צל בעור .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ועוד שאלה
ענת09/12/2016המון תודה על המענה המהיר
הגדרת את זה באופן מדוייק! נשאר ״צל״ בעור ובגלל זה לרוב לא רואים את זה ואני מרגישה המשוגעת היחידה..
השאלה שלי היא האם בגלל שהיא ילדה קטנה והיא צומחת במשך הזמן גם הצל הזה לא יהיה שם? האם אצל ילדים זה אחרת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשריטה
ד``ר מוניקה אלמן09/12/2016לילדים תמיד הסיכוי שיעבור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני שמחה לשמוע! המון תודה, שאלה וחצי אחרונה
ענת11/12/2016אגב התמונה הזאת צולמה לפני חודשיים .. אולי היה שיפור, קשה לי להבחין כבר כל עוד זה עדיין ״שם״. השיפור מאוד איטי כרגע, לא כמו בהתחלה שאז זה מאוד השתנה בין שבוע לשבוע
אם זה אמור לעבור בצמיחה שלה זה בטח יקח כמה שנים טובות אני מניחה נכון?או שזה יכול להפתיע?
האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי להאיץ את התהליך? מרחתי בחצי שנה הראשונה קלוקוט ומאז שום דבר..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
