נשירה אחרי טיפול בלייזר co2

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נשירה אחרי טיפול בלייזר co2
    רוני
    11/01/2017

    שלום רב לפני שמונה ימים עברתי אצל פלסטיקאי מומחה , הורדות של תשעה פיברומות קטנות על העפעפיים עליונים ותחתונים בעזרת לייזר co2 ולפני כן מריחה של אמלה לאלחוש. היום יש לי נשירת ריסים כ 4 ריסים נופלות כל יום מהעין. גם שמתי לב שהשיער בגבה חלש יותר הוא לא נושר , אבל אם אני מושכת כשש שבע פעמים , תמיד שערה יוצאת.
    אולי לגבי הגבות זה היה קודם ולא שמתי לב אבל לגבי הריסים אני ממש רואה אותם על הלחי. האם יכוללהיות קשר לטיפול? האם כל מה שנושר יצמח?
    אני ממש בלחץ אשמח לתשובה. אציין שבראש אין לי נשירה. אבל אני נמצאת במצב של סטרס נוראי כבר כמה חודשים.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת ריסים

    ד``ר סמדר שרייבר
    23/01/2017

    לא ראיתי את מקום הטיפול ולא ידוע אם הנשירה קשורה לטיפול לייזר או לסטרס. בכל מקרה, לרוב השיער שנשר יחזור לגדול. אסור למשוך את השערות!! זה גורם נזק ועלול לגרום קרחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו