מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם ניתן להתנשק עם גשר אינקוגניטו?יעל20/04/2013
שלום,
אני עומדת לקראת תהליך יישור שיניים פנימי בשיטת אינקוגניטו.
כמו שחשוב שהגשר של יישור השיניים לא יראה,
חשוב לי לדעת האם יש קושי או הגבלה או אפילו תחושה לא טובה לפרטנר להתנשק עם יישור שיניים מסוג אינקוגניטו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ניתן להתנשק עם גשר אינקוגניטו? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין20/04/2013ניתן להתנשק ללא מורא. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אורתולירון18/04/2013
שלום אני הת 16, ויש לי שם כלואה . קיבלתי דף של התוכנית שהאורטודנט שלי בנה לי , ורשום שם שאני צריכה לעבור טיפול אורתו מורחב בשתי הלסתות לא כולל סט ורנטציה. ואני אשמח לרבל פירוט על הטיפול והתהליך שלו . תודה(:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אורתו - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין18/04/2013אני לא יכולה לדעת מה תכנית הטיפול של האורתודונט שלך. הוא צריך לאמר לך ולפרט לך. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח אורתו
לירון18/04/2013לרא אני מתוונת מה זה הניתוח הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המתנה לטיפול להורדת הגשרשחר17/04/2013
שלום ד"ר, אני כבר שנה ו-4 חודשים עם גשר, הייתי כבר עם רסן שנה וחודש וכעת אני עם גומיות כבר שבועיים.
תמיד האורתודונט שלי אומר לי כשאני אצלו בסוף הטיפול לקבוע טיפול לעוד 6 שבועות, לצהריים, למשך כ10-15 דקות, אך בפעם האחרונה שהייתי אצלו , שגם נתן לי את הגומיות בפעם הזו(לפני שבועיים), אמר לי לקבוע פגישה לעוד 8 שבועות, לבוקר ולמשך כ30 דקות.
הייתי רוצה לשאול האם טיפול בבוקר למשך חצי שעה זה טיפול להורדת הגשר (כי על פי מה שהוא אומר לי אני לקראת סוף הטיפול)או שיכול להיות שהוא יעשה לי משהו אחר ולאו דווקא להוריד את הגשר?ושלא יהיו לי ציפיות?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המתנה לטיפול להורדת הגשר - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין18/04/2013מן הראוי שתבררי את כוונות הרופא אצלו. יתכן אך איני בטוחה שכוונתו הורדת המכשור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת ד"ר לביבעומר17/04/2013
שלום,
האם יש מישהו שמכיר/ יכול להמליץ (או לא) על ד"ר לביב מוסא שמטפל בנהריה, שפרעם ונצרת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעת ד"ר לביב - תגובה
ד``ר אריאל דינבר19/04/2013דר לביב הוא אורתודונט מומחה מוכר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שינייםשמרית16/04/2013
שלום לד"ר עתליה
תודה על ההסבר שנתת לי עדיין אינני מבינה מה הכוונה שאין רווח אופקי בין השיניים העליונות לתחתונות .
ועוד שאלה מה זה עודף מקסילרי אנכי..
בתודה מראש שמרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין18/04/20131. אין רווח אופקי - החותכות העליונות קרובות לתחתונות
2. עודף מקסילרי - שהלסת העליונה בעמדה נמוכה מהרצוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינטרוזייה של השינייםרעות16/04/2013
ד"ר וסרשטיין שלום וחג שמח
ראשית תודה על המענה וההתייחסויות בפורום זה מאד עוזר
לפני כמה זמן תיארתי בפורום שהאורטודנט ביצע לבתי (נערה) הבקעה של שיניים מרכזיות חותכות לפני כ 5 חודשים משיקולי אסתטיקה מוטעים (ולא בשל מנשך) וזה גרם לחשיפת חניכיים שלא היה לה בעבר. (בתי נמצאת כבר כמעט שנתיים בטיפול שהיה אמור להסתיים...אילולא השינוי המיותר הזה שבוצע)
כעת הרופא החליט לשנות מיקום בחזרה של הסמכים של החותכות (להוריד אותם למטה) כדי שהשיניים יחזרו למקום. למיטב הבנתי פעולה זו נקראת אינטרוזיה
בתוך כמה זמן בד"כ ניתן לראות האפקט של האינטרוזיה כך שנראה פחות חניכיים? והאם עלי לבצע צילום של החותכות לפני פעולה זו? (על מנת לבדוק את השורשים)
חשובה לי מאד תשובתך על שני סעיפים אלה
תודה רבה!!
רעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה חשובה לי התשובה
רעות18/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאינטרוזייה של השיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין19/04/2013האפקט של האינטרוזיה על החניכיים יכול לבוא לידי ביטוי לאחר חודשים. יש טכניקות לפלסטיקה ברקמת החניכיים, שמומחים לחניכיים משתמשים בהן. פלסטיקה של החניכיים gingivoplasty יכולה לסייע להקטין את המראה "החניכי" בחיוך, אם כותרות השיניים נראות קצרות. באשר לצילום - לשיקול דעתו של האורתודונט המטפל. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלטה לדחיקת לשון לילד בן שבערות14/04/2013
שלום בני בן השבע סובל מדחיקת לשון ובנוסף קושי בהגיית הצליל sh .שתי השיניים הקדמיות עליונות יצאו(עוד לא במלואם) בצורה עקומה לחלוטין. בהתייעצות עם אורטודנט נאמר לי לעשות פלטה שמטרתה לדחוף הלשון פנימה בשעות בבית ובשינה ובנוסף עבודה עם קלינאית תקשורת. האם זה מוכר והכרחי לילד עם בעיה שכזו והאם בגיל מוקדם שכזה? תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלטה לדחיקת לשון לילד בן שבע - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין15/04/2013מוכר אך לא הכרחי. התיעצי עם קלינאית תקשורת לפני ביצוע הפלטה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ביישור שינייםמיה13/04/2013
שלום,
לפני כמה ימים התחלתי טיפול של יישור שיניים בלסת תחתונה על ידי פלטה נשלפת שקופה.
הכאבים בלסת ובשיניים לא ככ נוראים, אבל התחושה שפלתה ''מציקה'' מאוד לא עוברת. אני ממש מרגישה מדוכאת וחסרת סבלנות כלפי העולם...
זה סביר שמרגישים ככה בטיפול אורטדנטי? האם זה צפוי לעבור ואני אתרגל לפלתה? כדאי לי להתייעץ עם מישהו נוסף?
תודה רבה,.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ביישור שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין15/04/2013כדאי שתהיי עסוקה ואז תתרגלי ביתר קלות לפלטה. כמובן רצוי שתתיעצי עם מי שמטפל בך. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שינייםשמרית13/04/2013
אני בת 30 מעוניינת בטיפול ליישור שיניים .הייתי אצל כמה רופאים .הרופא האחרון שאצלו הייתי בדק אותי ונתן את האבחנה .הייתי רוצה לקבל הסבר .
יש לי יחסי ניבים ciass2 מלאות רבה.
פלרינג של החותכות התחתונות.
סגר עובר אופקי אפסי
עודף מקסילרי אנכי.בתודה מראש על התייחסותכם לשאלתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין15/04/2013מן הראוי שמי שבדק אותך יסביר לך אבל בכל זאת אנסה לפי הבנתי:
אין רווח אופקי בין החותכות העליונות והתחתונות
יש הטיה קדימה של החותכות התחתונות
הניבים העליונים נמצאים קדימה למיקומם הרצוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדל בין עע לבין עע?ליאורה09/04/2013
שלום,
רציתי לברר מה ההבדל ליישור שיניים בשיטת MTM
לבין יישור בשיטת אינקוגניטו ?
איזו שיטה ותיקה יותר ויש איתה ניסיון רב יותר?
איזו שיטה מומלצת לדעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבדל בין עע לבין עע? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין13/04/2013mtm= minor tooth movement נועד למקרים קלים.
אינקוגניטו - גם למקרים מורכבים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבת לסת עליונהסיגלית08/04/2013
שלום
אני זקוקה להרחבת לסת עליונה. האורתודונט שלי טוען שניתן להשיג זאת באמצעות "חוט" בלבד. חיפשתי ברחבי הרשת מפני שאני אוהבת להבין איך הדברים עובדים אך לא מצאתי דבר.
האם זה נכון - ניתן לבצע הרחבת לסת רק באמצעות שימוש בחוט?
האם תוכלו להפנות אותי לחומר כתוב בנושא ?
תודה רבה
סיגלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרחבת לסת עליונה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין13/04/2013נכון. ניתן להרחיב על ידי חוט - הכוונה של האורתודונט היתה ככל הנראה חוט מתכת בצורת קשת רחבה. נסי למצוא על expansion by archwires/ cvmkjv
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהסיון04/04/2013
שלום רב,
אני בת 27 ולפני כחצי שנה הרכבתי ברקטים ליישור שיניים.
מאחר וחסרות לי שתי שיניים בלסת העליונה(ניבים) מלידה, במשך הזמן הלסת העליונה שלי הצטמצמה לבדה והפכה לצרה יותר ממה שצריך.
הלכתי ללא מעט התייעצויות לפני הטיפול, והציעו לי לבצע הרחבה של הלסת באמצעות ניתוח או לא באמצעות ניתוח ואז לבצע צמצום רווחים והשתלת ניבים.
הדעות היו חלוקות בין הרופאים חלק אמרו שלא ניתן לבצע הרחבה בלי ניתוח וחלק כן, עד שהגעתי לרופא שאמר שאין צורך בהרחבה וניתן לבצע צמצום רווחים והשתלה, מאחר והלסת שלי לא צרה משמעותית.
יש לי שתי טוחנות שעם שיוף קל הן יראו ניבים ואת ההשתלה אני אבצע לפני השן הטוחנת הגדולה.(מאחור)
ולטענה שלי שהלסת עלולה להכנס פנימה יותר, הוא השיב כי בעזרת הרכבת גומיות בלסת התחתונה אל העליונה הוא ישמור על רוחב הלסת העליונה.
עד היום הוא לא השתמש בלסת התחתונה (וחשוב לציין שהוספתי ברקטים ללסת התחתונה בגלל הטיפול בלסת העליונה בלבד), ולפני כחודשיים הוא החליף את החוט הגמיש בחוט מתכת קשיח, ומאז איני יכולה לסגור את הלסת עד הסוף.
כעת המצב הוא שהשיניים הדקמיות מתחילות לזוז אחורנית, מאחורי השיניים התחתונות, והלסת לא נסגרת עד הסוף, חשוב לציין שאף פעם הסגירה שלי לא הייתה מושלמת, אבל השיניים הקדמיות נסגרו תמיד עד הסוף ובצורה סבירה מאוד, מעל השיניים התחתונות כמו שצריך.
אני ממש מפחדת שהמצב ילך ויחמיר, ומאחר ולא עשיתי אצל רופא פרטי אני עלולה למצוא את עצמי בין הכסאות, האם ניתן לתקן את המצב והחזיר את השיניים הקדמיות למצבן הקודם(נסגרות עד הסוף ומעל השיניים התחתונות), כששאלתי את הרופא את השאלה נאמר לי כי הוא מקווה שיהיה בסדר, ואני נשארתי מאז עם פחדים נוראיים. אודה לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרך אגב
סיון04/04/2013יש לי ברקטים שקופים, ואכן צמצום הרווחים אורך פחות ממה שחשבתי, כי כבר אחרי חצי שנה, הרווחים בין 4 שיני הקדימיות נסגרו לגמרי, השאלה היא איזה טיפול ניתן לעשות כדי לגרום ללסת להגיע למצבה הקודם, כי הרופא שלי לא ממש נוטה לדבר הרבה ולהסביר, וגם האם ניתן לדחוף מעט את שאר השיניים קדימה מבלי לבצע ניתוח, פשוט שהסגירה תיהיה טובה יותר. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה
סיון04/04/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין06/04/2013ניתן לתקן את המצב ברוב המכריע של המקרים. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה אבל...
סיון07/04/2013תודה על התשובה , אבל רציתי לדעת האם אני אצטרך מכשורנוסף על מנת לתקן את המצב, או אפשר להחזיר את גודל הלסת או מיקום השיניים יותר קדימה עם ברקטים בלבד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה אבל... - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין08/04/2013עם ברקטים בלבד נראה לי, שהמצב ניתן לשיפור אם יפתח מקום בטיפול להוספת שיניים על גבי שתלים. את חייבת לדרוש הסברים ממי שמטפל בך, גם אם לא מדובר ברופא פרטי. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
סיון08/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי מיקום שיניים חותכותרעות04/04/2013
ד"ר שלום,
הרופא עומד לבצע החזרת שיניים חותכות עליונות כלפי מעלה (מעלה את הסמכים על החותכות המרכזיות בחזרה בכחצי מ"מ). אצל נערה.
בתוך כמה זמן השינוי מתרחש בדרך כלל כך שיתבצע בצורה עדינה? האם פעולה זו נחשבת אינטרוזיה? לפני כן מומלץ לצלם את שורשי השיניים?
תודה רבה
רעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי מיקום שיניים חותכות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין06/04/2013אם רוצים להעלות את השיניים מעלה, הסמכים צריכים להיות מורדים כלפי מטה. כך שלא ברור לי מה נעשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעלאת שיניים חותכות
רעות06/04/2013דר
כנראה שטעיתי
הרופא רוצה להחזיר השיניים החותכות למעלה לאחר שהוריד אותם ונגרמה חשיפת חניכיים.
השאלה האם פעולה זו נחשבת אינטרוזיה למרות שמדובר בממ אחד והאם צריך לצלם את שורשי החותכות לפני כן? אני חוששת מספיגת שורשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעלאת שיניים חותכות - דחוף
רעות08/04/2013ד"ר נכבדה
אודה מאד לתשובה
עקב טעות בשיקולים הרופא הוריד לבתי את שיניה החותכות המרכזיות ויצר חיוך חניכי.
זה היה לפני ארבעה חודשים. כעת הוא רוצה להחזיר הסמכים למטה למקומם המקורי בערך כאחד מ"מ למטה.
האם פעולה זו נחשבת אינטרוזיה והאם יש צורך לצלם את השיניים? אני חוששת מכל המהלך הזה שלא יגרור ספיגת שורשים
תודה
רעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעלאת שיניים חותכות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין08/04/2013מאינטרוזיה של 1 מ"מ לא צפויה ספיגה משמעותית קלינית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר וסרשטיין היקרה תודה!
רעות08/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת..
רעות11/04/2013דר וסרשטיין שלום
האם האינטרוזיה של השיניים החותכות המרכזיות כדי להחזירן למצב המקורי עלולה לשנות את מראה הכותרת שלהן? היום הכותרות אסטתיות ואין עודף חניכיים שכאילו מטפס על השיניים החותכות המרכזיות. האם דחיפתם כלפי מעלה בחזרה עלולה ליצור שינוי באיך שהחניכיים מעוצבות סביב הכותרות של השיניים החותכות המרכזיות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת.. - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין13/04/2013בשלב ראשון יתכן השינוי שאת מתארת אך לאורך זמן החניכים עוקבים אחר תנועת השיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! אבל כמה זמן זה?
רעות13/04/2013דר וסרשטיין
ראשית תודה רבה על שאת טורחת להשיב
תוך כמה זמן מתרחשת אינטרוזיה כזאת של 1 ממ? בדכ? בהתחשב בכוחות עדינים כדי שלא להזיק לשורשים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שינייםעמית31/03/2013
שלום
אי בת 35 ואני עומדת ליישר את השיניים שלי
בילדותי מצצתי אצבע ולכן יש לי פלירינג ,השיניים שלי הן התחתונות והן העליונות בהטייה
כו כן אינני יכולה להפגיש את השפתיים שלי ,הפה שלי נשאר פתוח אני יכולה עם מאמץ רב והסגירה אינה יפה
בלסת העליונה חסרה לי שן 16 השאלה שלי האם אי יכולה להסתמך על הרווח שנוצר על מנת לדחוף את השיניים לאחור ,בלי לעקור שן נוספת בצד השני (איך אפשר להתגבר על אי הסימטריה שתיווצר )
כמו כן חסרות לי שיניים 36 ו46 בלסת התחתונה האם אפשר להסתמך על הרווח בלסת התחתונה
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין06/04/2013רווח עקירת שן יכול להיות מנוצל אורתודונטית, אך בלסת העליונה חשוב מיקום קו האמצע, ויתכן מאוד שקשה יהיה לשומרו ללא עקירת שן נוספת. בכל מקרה, את צריכה חוות דעת של מומחה/מומחית באורתודונטיה, שיראו אותך ויאספו את כל הנתונים המתאימים לצורך תכנית טיפול. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לאורתודנט במרכזElana30/03/2013
ואם אפשר שגם עובד עם קופ"ח כללית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לאורתודנט במרכז - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין03/04/2013בדקי בקופ"ח. איננו יכולים להמליץ על רופא מסוים או אחר. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




