לשמניה

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • לשמניה
    נונו
    29/02/2008

    זבוב ירחיו עקץ את בני (בן 11 חודשים) היא כבר 5 חודשים או יוצר.הוא מקבל זריקות בעפולה. אני מרגישה שבכל פעם הוא מקבל זריקה העקיצה גדלה יותר (שטוחה יותר) אני לא מבינה למה. אני נורא מפחדת. אמרו לנו שלוקח זמן אבל למה היא נראית כל כך שטוחה וגדולה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לשמניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשמניה

    ד''ר סמדר שרייבר
    02/03/2008

    כנראה שמה שאמרו לך נכון והטפילים של לשמניה לא 'נבהלים' מזריקה אחת ולכן צריך להתמיד ולהמשיך. אני מקוה בשבילכם שהזריקות שהוא מקבל מתאימות לו כי יש מספר אנטיביוטיקות נגד הלשמניה ולא פשוט להתאים אותם. אולי תתיעצו עם מרכז למחלות זיהומיות נוסף למשל פרופ' שוורץ בת'ש. עפולה זה מרכז מצוין אבל עוד דעה לא תזיק. מרבית מקרי הלשמניה בארץ מוגבלים לעור ולא מתפשטים לאיברים פנימיים ואלו החדשות הטובות. למקרים שהמחלה ממוקדת רק בעור טיפול פוטודינמי שניתן באופן מקומי לפצע מצוין ומשמיד את הטפילים, אלא שהטיפול כואב ולכן אני לא מטפלת בילדים. חבל שהוא כ'כ צעיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו