גרד בפטמה

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • גרד בפטמה
    שירלי84
    10/03/2008

    שלום רב
    אני בת 24, וסובלת מדרמטיטיס אטופיק (אסטמה עורית) מאז שאני זוכרת את עצמי. אני סובלת מגרד עז בחלקי גוף שונים ולאחרונה גם בפטמה, בחלק הכהה שלה. האם עליי ללכת לרופא עור או לרופא נשים? פעם אני חושבת שקראתי שזה עלול חס וחלילה לרמז על סרטן השד, וידוע לי על היסטוריה של סרטן השד במשפחה המורחבת שלי (אחות של סבתא שלי מצד האם, ודודה שלי [אחות של אמי]). האם עליי לעבור איזשהי בדיקת לאבחון סרטן השד?....

    אשמח מאד לקבל תשובה מרופא. אני מודאגת מאד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרד בפטמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרד בשד

    ד''ר סמדר שרייבר
    10/03/2008

    כדאי לכל אשה ובמיוחד שיש סרטן שד במשפחה לעבור בדיקה ידנית של השד. מבצעים בדיקה תקופתית אצל רופא/ת משפחה או כירורג/ית וכדאי לבצע אותה בהקדם בגלל סיפור הגרד בפטמה. בנוסף תוכלי לבצע בדיקה לעצמך לעתים קרובות יותר- לחפש גושים בשד או בית השחי וזאת אחרי הדרכה מתאימה מאיש מקצוע או עלון הסבר מאגודה למלחמה בסרטן. אם יש ממצא חשוד ממשיכים בדיקות נוספות. מגיל 40 עושים גם צילום תקופתי של השד ממוגרפיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו