מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- טיפולים לאקנה לבוגרת.דנה24/04/2008
שלום ד"ר סמדר שרייבר,
אני בת 33 וסובלת מאקנה בינונית שנים רבות (בערך מגיל 12).
מגיל 18 אני לוקחת גלולות כאשר הסוג האחרון היה יסמין,הגלולות לא ממש עזרו, ומזה כשנה אני לא לוקחת גלולות.
חומרת האקנה הושפעה מהמחזור החודשי - לפני המחזור קטסטרופה, ואז הקלה לאחר המחזור. לאחר שהפסקתי עם הגלולות הפצעים נעשו עמוקים יותר וכואבים יותר, אך לא בהכרך כמותית יותר.
רופאי העור שפניתי אליהם הסתכלו רק על הפנים ולא הפנו אותי לאף בדיקה נוספת.
הם ונתנו לי משחות שהקלו נקודתית, אבל לא פתרו את הבעיה וברגע שהפסקתי המצב חזר לקדמותו.
אני רוצה לנסות לרדת לשורש הבעיה ולדעת אלו בדיקות כדאי לי לבקש.
כמוכן, אם אני אקח ראקוטן, כמה זמן לאחר מכן אסור לי להיכנס להריון?
האם יש סיבה נוספת שבגללה לא מומלץ ל"בוגרות" לקחת ראקוטן?
סיכויי הריפוי של איזה טיפול גבוהים יותר?
בראקוטן הבנתי שהבעיה נעלמת ב50% מהמקרים בסבב הראשון, מה עם הטיפול הפוטודינמי?
במאמר של אסף הרופא מדובר על חצי שנה עד ריפוי מלא, אבל באיזה אחוזים?
איזה טיפול הית ממליצה לנסות קודם?
תודה מראש
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אקנה אצל הבוגרת
ד''ר סמדר שרייבר25/04/2008שלום דנה.
אפילו שבמרבית המקרים לא נמצא שום בעיה רפואית שגורמת לאקנה הטורדנית את צודקת שלפחות פעם אחת תבדקי ותדעי שהכל בסדר. עלייך לפנות לרופא/ה אנדוקרינולוג/ית- הכונה רפואת הורמונים ובלוטות , דרך קופ'ח, והם כבר יבדקו אותך וישלחו אותך לבדיקות הורמונליות כדי לשלול בעיה. תבדקי אצל רופא הנשים מה היו התוצאות בUS שחלות (כנראה כבר עשו לך פעם) כי שחלות פוליציסטיות (מלאות מבנים כדוריים) הם אחד הגורמים לאקנה טורדני.
תשימי לב לתזונה יש אנשים שחלב פרה ומוצריו (אבל לא עיזים וכבשים), שוקולד ומוצריו, פיצוחים, ומזונות שמנים באופן קיצוני גורמים להם לפצעים. אם את בין אותם רגישים, תצטרכי להתחיל לקצץ מוצרים מהדיאטה שלך.
רוב האנשים נרפאים מאקנה עד גיל 25 אבל כ10% ממשיכים לגיל 40 ואפילו אח'כ. הנטיה שלך חזקה מאד ואת סובלת מאקנה כבר 21 שנים! ולכן אי אפשר להבטיח לנקות את עורך מפצעים לתמיד, ולא משנה באיזה שיטת ריפוי תבחרי. תוכלי להשיג הפוגות, אולי ארוכות מאד, אבל מתי שהוא עלול לחזור.
אם את חושבת על הריון לא כדאי רואקוטן כי גורם מומים לעובר ולא מתנקה לגמרי מהגוף עד חצי שנה לאחר סיום טיפול!
טיפול פוטודינמי צפוי לעזור לך אבל צריך לבדוק אותך קודם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
