לשמניה

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • לשמניה
    נונו
    02/05/2008

    זוכרים אותי?
    הבן שלי בן השנה עדיין עם הלשמניה המפחידה. הוא קיבל 2 זרקיות שלא התאימו לו..היו לזה תופעות לוואי מפחידות נורא. הרופאה המליצה על טיפול בוריד אבל רופא אחר סירב כי זה עלול לסכן את חייו היות ולא יודעים ממה נבעה הרגישות והדלקת אז יכול להיות שזה היה מהתרופה עצמה שייתנו בוריד. נתנו לנו Difulcan תרופה כבדה מאד..כל שבוע או שבועיים בדיקות דם ..בשבוע שעבר הרופאה אמרה שהיא לא מרוצה למרות שלפני שבועיים היא אמרה שיש קצת שיפור. היא אמרה להמשיך בתרופה ואם לא עזר אז טיפול אחר. אני מפחדת מכל כך הרבה תרופות בגופו של בני הקטן. כבר אמרו לנו שהעקיצה מתרפה לבד אבל משאירה צלקת לא יפה. האםן באמת זה כך? האם כדאי להשאיר אותה להחלים לבד בלי מתן כל כך הרבה תרופות? האם האודם מסביב לעקיצה מתרפה לבד ? האם אפשר להשתמש בתרופה אלטרנטיבית? הרופאה נתנה שתי משחות לאודם ולעקיצה אבל לא ממש עזרו. יש רופאה שהמליצה על תרופה מן הצמח והיא אמרה שאם לא תועיל אז לא תזיק.. אנחנו בבילבול גדול..מה עושים?? מה נובע האודם? והאם הוא בסוף הולך??? התרופה מן הצמח היא מחברת queen fess גיל קומפרי ארומטי.... שמעתם עליו?




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לשמניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשמניה

    ד''ר סמדר שרייבר
    04/05/2008

    אני מצטערת לשמוע שלא התקדמתם הרבה. לא אוכל להחליט במקומך אם עדיף צלקת או תרופות כבדות. אני לא מכירה את התרופה הצמחית אבל אם הרופאה שהמליצה מכירה, אז נשמע לי שאפשר לבטוח בה. את החלופות את כבר מכירה ולפי מכתבך לא מתלהבת מהן. האם התיעצתם עם מרכז רפואי נוסף לעפולה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן..\

    נונו
    04/05/2008

    התייעצנו עם ד"ר אופרת מבית חולים הכרמל חיפה...אנחנו חושבים לנסוע להדסה. האם את אומרת שהעקיצה מתרפה בכל מקרה אבל בלי תרופות היא משאירה צלקת לא יפה כמו שאמרו לנו??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה לא פשוט

    ד''ר סמדר שרייבר
    06/05/2008

    יש כמה סוגים של לשמניה. כנראה שלכם זה הזן העורי ולכן פוגע רק בעור (צלקת). אבל יש אחרים שמגיעים לאברים פנימיים. אין לי כל הנתונים שבדקו לכם ומחלות זהומיות זה לא התחום שלי. תצטרכי לסמוך על המומחים שאת מתיעצת איתם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו