רוקאטן וגלולות.

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • רוקאטן וגלולות.
    להלה
    07/06/2008

    התחלתי לקחת רוקאטן אני כבר לוקחת שבוע אך הבנתי שזה לא בשבילי כי מבחינה פיזית זה הורג אותי פשוט. אני מרגישה תמיד חלשה ותשושה ובכללי ההרגשה לא טובה. בכל מקרה החלטתי להפסיק את הטיפול, חשבתי ללכת להוציא גלולות...האם גלולות הן באמת טובות לעור הפנים כמו שאנשים אומרים? וכמה זמן צריך לחכות אחרי הטיפול ברוקאטן עד שהגלולות יתחילו לפעול ואני אוכל לקיים יחסי מין ללא הגנה? אני פשוט קראתי שרוקאטן מנטרל את השפעת הגלולות ואני לא מעוניינת בהריון בלתי רצוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוקאטן וגלולות.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רואקוטן וגלולות

    ד''ר סמדר שרייבר
    10/06/2008

    אסור לך להכנס להריון בחודשים הקרובים בגלל שרואקוטן גורם מומים לעובר ולוקח זמן עד שמתנקה מהגוף! לגבי השפעת הגלולות תצטרכי לברר אצל רופא נשים מתי הן מתחילות לפעול. יש גלולות שעוזרות לעור הפנים כגון דיאנה אבל לא פועל על כל אחת. תנסי מספר חודשים ואם עדיין יהיה אקנה את מוזמנת לשקול טיפול פוטודינמי לאקנה- פרטים נוספים באתר שבראש הפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו