נקודת חן אדומה

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • נקודת חן אדומה
    לילך
    23/06/2008

    אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון לשאול את השאלה,
    אז ככה יש לי על החזה נקודת חן אדומה וקצת בולטת,
    אין לה צורה עגולה, יש לה צורה לא סימטרית כזו..
    פעם היא הייתה יותר קטנה ואיכשהו פצעתי אותה והיא גדלה,
    הלכתי לרופאת עור [אני בצבא] והיא אבחנה שזו נקודה ששמה צ'רי הנגיומה, [משהו כזה.אני לא ממש זוכרת בדיוק.]
    ושאין איך להוריד אותה, כי היא לא מסוכנת.
    לי נראה שזה טיפול קוסמטי שהצבא לא עוזר בו.
    גם לאחי היה כזו והורידו לו אותה בלי בעיה,
    האם היא אמרה שאי אפשר כי היא בצבא והצבא לא מספק טיפולים קוסמטים?
    אלא רק מה שמסוכן הם מטפלים?
    או שבאמתת אין שום דרך להוריד את זה אפילו לא דרך טיפול קוסמטי
    אגב, הנקודה הזו ממש ממש מפריעה לי ככה שבאמת הייתי שמחה אם היה אפשר להוריד אותה!
    תודה רבה ! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקודת חן אדומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המאנגיומה

    ד''ר סמדר שרייבר
    27/06/2008

    אפשר להוריד את הגידול האדום שלך שמורכב מכלי דם. השיטה ע"י חיתוך/צריבה עם מחט חשמלית וזכרי שתמיד נשארת צלקת לרוב היא זניחה. באיזור המחשוף הצלקות לא תמיד יפות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו