מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פסוראזיס וסבוריאהנטע10/07/2008
שלום רב אני כבת 25 סובלת מסבוריאה זה שנים רבות שבמהלך השנים התבספה אליה גם מחלת הפסוראזיס נכון להיום יד לי סבוריאה יחסית חזקה בקרקפת ונגעים פסוראטים בטבור בחזה ופסוראזיס בציפורנים כמובן שניסיתי אינספור טיפולים . אני יודעת שהדיבובט הינה משחה שעוזרת אך מכיון שהיא מכילה סטרואידים אני קצת נירתעת ולכן קיבלתי דייבונקס שגם עליה לאחר קריאה באתרים השונים אין המלצות יתר על המידה! שאלותי הן: א) מה כן ניתן לעשות בעיקר עם פסוראזיס בציפורנים ובחזה ב) אני יודעת שעובדה שילדתי לפני כ4 חודשים יכולה להחמיר אך האם יתכן שלאחר שהגוף " ירגע " הורמונלית תחול הטבה ג) הופיע לי לאחר הלידה גם מעין נגע בבית השחי שממש כואב האם גם זה יכול להיות פסוראזיס אני ממש אובדת עצות שכן ניסיתי גם שיטות אלטרנטיביות ואני חוששת מאסטרואידים בתודה מראש נטע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פסוריאזיס
ד''ר סמדר שרייבר13/07/2008לא בטוח שהנגע בבית השחי הוא פסוריאזיס שכן זה מקום לא אופיני למחלה זו. תצטרכי ללכת להבדק בקשר לזה.
לגבי דייבונקס זו משחה ללא סטרואידים ושוה לנסות.
איזור הציפורניים יותר בעיתי, ספק אם יגיב למשחה אלא לכדורים בבליעה כגון נאוטיגזון וזה טיפול יותר קיצוני, שצריך לחשוב גם על תופעות לואי שלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה
נטע14/07/2008ראשית תודה על התשובה אך אשמח לקבל מענה גם על השאלה האם יתכן שתחול רגיעה בעוד מספר חודשים לאחר שהגוף יתאזן מהלידה- ילדתי לפני 4 וחצי חודשים. ושנית לפי מיטב ידיעתי למרות שבדיבונקס אין סטרואידים גם במשחה זו צריך להשתמש בהגבלה שכן היא יכולה ליצור החמרה, אז האם את ממליצה אולי לעשות טיפול פוטודינמי או משהו אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פסוריאזיס לאחר לידה
ד''ר סמדר שרייבר17/07/2008בהחלט אפשרי שתחול הטבה בפסוריאזיס בקרוב. זו מחלה שמאופינת בעליות וירידות גם בהתאם למצב הרוח וילד חדש במשפחה זה מצב טוב אבל לא קל וצריך להתרגל.
אם דייבונקס עוזר לך אל תחששי להשתמש בו. תמיד תוכלי לעבור לטיפול אחר אם תתאכזבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
