עזרה..

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה..
    אלמוני
    15/07/2008

    יש לי מעין פצעונים אדומים באזור הידיים ..הלכתי כב רלהרבה רופאי עור ..ניסיתי כל מיני משחות טבעיות וכאלה שהן לאקנה כי זה המ שנתנו לי ליקוסיד ועוד כמה זה לא עבר ..אמרו י שהז שורשים של השערות שנתקעים מתחת לעור וזה קורה באזור הידיים העליון בד"כ בישבן ועוד מקומות..מאז שאני מסירה שיער יש לי תופעה דומה גם באזורים שאני מסירה מהם שיער..זה ממש מפריע לי ואני לא יודעת מה לעשות יש פתרון ? רופא עור אחד המליץ לי על חשיפה לשמש מעט זמן ביום קצת שיזוף שזה עוזר (אבל רק באות ורגע שמשתזפים)לזה וזה במאת קצת עוזר אבל בגלל שאני מסירה שיער לצמיתות אסור לי. יש פתרון כלשהו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעונים מגדילה כלואה של שערות?

    ד''ר סמדר שרייבר
    17/07/2008

    אם אבחנו נכון את הבעיה שלך אז הסרת שיער לצמיתות זה הפיתרון הכי טוב ולכן מפליא שאת מתארת החמרה. אולי ההחמרה זמנית עד שתפטרי מכל השיער או שהאבחנה לא נכונה. מכיון שפנית להרבה רופאי עור ולא עזר אני לא מתימרת לפיתרון פלא ועוד בלי לבדוק אותך. תבררי אצל רופא העור אם מוכן לנסות אנטיביוטיקה בכדורים כגון מינוקלין שאולי תקבל עלייך. בזמן הסרת שיער תודאי שמחטאים עם אלכוהול את הראש, ולאחר טיפול כדאי למרוח תכשירים לאקנה שמכילים אנטיביוטיקה (לא לוקסיד). בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו