פריחה לאחר גילוח

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • פריחה לאחר גילוח
    ברק
    23/07/2008

    שלום, לפני כשלושה חודשים סיימתי טיפול בראוקוטן (כדורי וויטמין למניעת חצ'קונים) לאחר חצי שנה של טיפול וכמספר שבועות אחרי שסיימתי (שכבר כיביכול התנקתי מהעודף הוויטמין) החלו להופיע לאחר גילוח מן פריחה/ חצ'קונים כאלה ובלי לגעת בהם הם נעלמים לאחר כמה ימים, אבל הבעיה זה שזה קורה לאחר כל גילוח ככה שזה לא מפסיק. אני משתמש בסכין גילוח ג'ילט פיושן, שכבר אני משתמש בו כשנה ומעולם לא עשה בעיות (וכן אני מחליף להבים מתי שאני רואה שצריך ולמרות זאת הבעיה לא נפתרת) שמעתי שאולי כדאי לעבור לי למכונת גילוח מכיוון שהיא עוקרת את הזיפים ולא חותכת כמו סכין רגיל, האם זה נכון? אנא עזרי לי למצוא פתרון, אני בטוח 100% שזאת הבעיה כי בדקתי לאורך חודשים בתודה מראש, ברק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריחה לאחר גילוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריחה לאחר גילוח

    ד''ר סמדר שרייבר
    23/07/2008

    כדאי שתנסה לחטא לאחר הגילוח את הפנים עם אלכוהול ולא להשתמש בתכשירים אחרים. אולי הם גורמים רגישות. אם זה לא יעזור תנסה מכונת גילוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו