צלקת לאחר כוויה

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • צלקת לאחר כוויה
    סיגל
    03/08/2008

    שלום, אשמח לקבל את חוות דעתך בתאריך 20/6/08 עשיתי שעווה ליד , השעווה הייתה רותחת כתוצאה מכך נעשתה לי כוויה גדולה על ידי. הסתפקתי בעזרה ראשונה שקבלתי מהסופר פארם משחה בשם trolamine , אכן מרחתי את המשחה עד שכוויה הגלידה. (לא ביקרתי אצל רופא עור) כעת, חודש וחצי אחרי . יש על ידי צלקת גדולה . משדלת לא תמיד כשאני יוצאת לשמש למרוח מקדם הגנה. שאלותיי הן: א. האם אני עדיין צריכה להקפיד שידי לא תהיה חשופה לשמש כי אז אני מחמירה את הצלקת? ב. שקלתי להשתמש במשחת קלו קוט , השאלה אם היא תסייע לי חודש וחצי אחרי הכוויה להעלמת הכוויה. ג. מה את מציעה למרוח או דרך טיפול כדי להעלים כמה שאפשר את הצלקת מידי , בהתחשב בעובדה שגוון עורי שחום (לא חום כהה כהה) אשמח לתשובה בהקדם האפשרי . תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צלקת לאחר כוויה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כויה

    ד''ר סמדר שרייבר
    04/08/2008

    חצי שנה אחרי כויה אסור לשזף את המקום כי אחרת עלול להשאר כתם.
    יש טעם להשתמש בקלוקוט עכשיו ולעוד חודשיים לפחות. זה עשוי לשפר את הצלקת.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו