טיפול פוטודינמי

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול פוטודינמי
    מלכה
    14/08/2008

    היי! הבנתי כי לאחר הטיפול הפוטודינמי האור נראה אדום כמו לאחר כוויית שמש ואף ייתכנו פצעונים/פצעים. א. אם אעשה את הטיפול האם אוכל להיראות בציבור לאחר חמישה ימים? ב. אם בעבר היה לי אקנה וכעת הוא לא פעיל האם כתוצאה מהטיפול יצאו לי פצעים אשר ייתכן וייתרפאו תוך חמישה ימים או שייתכן מאוד וזה ייקח יותר זמן? (כי יותר מחמישה ימים לא אוכל להרשות לעצמי להיעדר...וזה החלק שהכי מפריע לי... כי עם האדמומיות אולי ניתן להסתדר אך השאלה איך הפנים נראות מבחינת הפצעים/פצעונים וכן האם הם יעלמו לאחר חמישה ימים איך את יודעת לענות על זאת בהתייחס לניסיון הרב שיש לך...(וברור לי כי כל אחד מגיב אחרת אך בכל זאת... במקרים כאלה איך בכל זאת הסטטיסטיקה הנסיונית שלך מדברת? ג. יש לי נקודה אדומה מעל הריס בעין - האם הטיפול הפוטודינמי יודע לתת מענה או שצריך לטפל בזה באופן אחר מאחר והמדובר בעיניים ומאוד ייתכן שבהם לא ניתן לגעת באמצעות קרן האור והמשחה כמובן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול פוטודינמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול פוטודינמי

    ד''ר סמדר שרייבר
    19/08/2008

    צריך לקחת בחשבון אחרי טיפול 5 ימים בבית בגלל התגובות הראשוניות לטיפול. נכון שהתגובה אישית אז ליתר בטחון אל תקבעי אירוע לאותו שבוע. אחרי זה תראי רגיל, תוכלי ללכת לאירועים חברתיים כרגיל. את השיפור והעלמות הנגעים שטופלו רואים אחרי כחודש.
    לגבי הנקודה בין הריסים לא נוכל לטפל. לא מתקרבים לעיניים בטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו