דחוףף !!

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • דחוףף !!
    אלמוג
    27/08/2008

    לד"ר סמדר שלום. אני בן 17 ויש לי פצעי בגרות בדרגה בנונית המצב לא תמיד היה כך והחמיר בשלושה חודשים האחרונים..השתמשתי בכל משחה שיש או בכל תרופת סבתא לטיפול באקנה אך לא היה שיפור משמעותי אם בכלל.. המליצו לי כמה וכמה פעמים להתחיל טיפול של רואקוטן אך סירבתי כי ראיתי את תופעות הלוואי הניגרמות . לפני כחודשיים התחלתי בטיפול קוסמטי אצל קוסמטיקאית וקניתי מיוצרים של guinot לעור ולאחר שימוש בהם גם לא נראה שיפור. אשמח עם תוכלי להמליץ לי מה לעשות.. (התחלתי להתעניין בטיפול פוטודינמי והייתי רוצה לדעת מה המלצתך..) תודה אלמוג .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוףף !!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעי בגרות בדרגה בינונית

    ד''ר סמדר שרייבר
    27/08/2008

    לפצעי בגרות בדרגה בינונית אפשר לעתים קרובות לעזור עם תכשירים שונים אך לך לא עזר. ניקוי קוסמטי עמוק מנקה את הראשים השחורים שהם נקראים קומדונים ואת עודפי החלב, ואז לחידקים אין קרקע מזון להתישב עליה. גם התכשירים עושים פעולה דומה וגם עוזרים לקילוף של תאי עור מתים כדי לפתוח את הנקבוביות כדי שחלב יוכל להתנקז. מכיון ששכבר התחלת והספקת לעשות רק טיפול קוסמטי אחד או שניים מוקדם לשפוט ואולי תתן הזדמנות נוספת. אם התוצאות של הטיפול הקוסמטי לא יספקו, יש סכוי מצוין לשיפור עם הטפול הפוטודינמי לאקנה. תוכל לקרוא עליו יותר באתר באסף הרופא לפי הכתובת בראש הפורום. אתה גם מוזמן ללא תשלום לבדיקה והסבר במרפאה שלנו באסף הרופא 08-9779981

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו