אקנה

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • אקנה
    טל
    18/09/2008

    אני בת 17 ולפני כמה ימים הופיעו לי 2 פצעים משני צידי האף קצת מתחת לעיניים. הפצעים היו נפוחים וניפחו לי את האף.. הלכתי לרופאת משפחה והיא אמרה שיש לי זיהום בקטריאלי או משהו כזה ונתנה לי משחקה אנטיביוטית.. מרחתי אותה יום וחצי אבל היא עשה לי תופעת לוואי של גירוד בלתי נסבל והפסתי לקחת אותה.. היום בבוקר הלכתי לרופא עור שהודיע לי בשמחה שיש לי פצעי בגרות, אקנה קל משהו כזה. הוא הביא לי 2 תרחיצי פנים דאלאגיס טי ונאו-מדרול. לא הבנתי למה אני צריכה 2.. בנוסף הבנתי שיש בנאו מדרול קורטיזון ואני חוששת שזה יגרום לי לנפיחות בפנים או משהו. בכל מקרה אני לא בעד משחות ותרופות.. השאלה היא אם המשחות הללו יכולות לא לעזור בכלל? או אולי להחמיר את המצב? והאם לא עדיף לחכות שזה יעבור לבד? או אולי זה עלול להחמיר אם אני לא אשים משחה? בבקשה תעני מהר זה דחוף. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה

    ד''ר סמדר שרייבר
    22/09/2008

    התכשירים שהומלצו לך שניהם מוכרים. הנאומדרול תרופה מיוחדת לאקנה והסטרואידים בתוכה הם רק אחד המרכיבים ובכמות קטנה. אין סכנה להשתמש בה. שוה לתת סיכוי לתכשירים לרוב הם משפרים את המצב. כל מספר חודשים כדאי להחליף תכשירי אקנה כדי שלא תהיה התרגלות ולכן בכל מקרה לא תשתמש בסטרואידים זמן רב ואין בעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו