אדמומיות בעור לאחר טיפול פוטודינמי

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • אדמומיות בעור לאחר טיפול פוטודינמי
    N
    16/10/2008

    הי ד"ר סמדר הייתי כבר צריכה לבוא אלייך לביקורת אולם בגלל החג , אני פונה אלייך בפורום. אני 8 חודשים אחרי טיפול פוטודינמי באקנה ויש לי איזור רגיש בפנים שנוטה לאדמומיות עם אקנה מידי פעם. אני אלרגית כבר לכל התכשירים, בהתחלה שמן זית , עזר לי להוריד אדמומיות ועכשיו כבר לא. ניסיתי טיפול הומיאופטי זה לא פתר את הבעיה לחלוטין , האדמומיות חוזרת, האם יש לך פתרון כיצד אני יכולה לטפל באדמומיות? תודה מראש, N

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדמומית

    ד''ר סמדר שרייבר
    17/10/2008

    N היקרה, בלי לבדוק אותך אני לא יכולה להתיחס בצורה רצינית ומקצועית. אדמומית לאחר טיפול פוטודינמי אינה תופעת לואי מוכרת. אז רוב הסיכויים שמדובר על דלקת עור או תגובה אלרגית לחומר / צמח / חיה שאת נחשפת אליהם ואינם קשורים כלל לטיפול. הסיכוי נראה אפסי שמדובר על תופעה שקשורה לטיפול ואישית לך בלבד. אולי אוכל לעזור לך אבל רק לאחר בדיקה יסודית. את מוזמנת לביקורת. חג שמח ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו