מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עור יבש, מתקלף, ואז חתכים בעוריצחק05/11/2008
בעזרת ה' יום רביעי ח' חשון 11.05.08 שלום ד''ר!!! מה שלומך? יש לי בעיה שנמשכת כשנתיים. מישהו התנגש בי ממש בקלות ונשפך על האצבע קמיצה שלי קצת מים חמים מתוך כוס שהכנתי לי. אחרי כמה חודשים העור נהיה ורוד בהיר רק אני שמתי לב לזה אחרים לא. אחרי חצי שנה או קצת יותר העור התייבש והתקלף לי. בשלב מאוחר יותר הוא גם עשה לי חתכים באצבע שמאוד מגרדים וכואבים. החתכים היו (ועדיין בתקופות מסוימות)קטנים ולאט לאט הם התפשטו, התארכו, והתרחבו על כל האצבע. אחרי תקופה מסוימת זה התפשט גם לזרת. משהו לא ברור לי. גיליתי שכשאני במרכז הארץ זה יותר טוב ובצפון בגליל העור מתייבש ונפתח יותר מהר. פניתי לרופאי עור וכולם נתנו לי "בטאקורטן G" טיפלתי בזה שבוע וחצי והפסקתי המצב נשתמר וחזר בדיוק למצב הקודם. כלומר, איפה שהיה בפעם האחרונה חתכים ויובש משם זה המשיך. איך את מסבירה את זה? האם אני צריך למרוח יותר זמן? משהו כמו כמה חודשים בלי הפסקה? את יודעת על פיתרון אחר, במידה וזה לא הפתרון? תודה מראש על עזרה לכולם, אני רוצה לברך אותך שה' יתן לך את כל הטוב שבעולם, ושה' ימלא את כל משאלות לבך לטובה. זה ממש עבודה של "ואהבת לרעך כמוך" אני מעריך מאוד אנשים שהולכים לרפואה. יצחק גוטגולד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פצעים חוזרים בידיים
ד''ר סמדר שרייבר06/11/2008לא נראה לי שמחלת העור שלך קשורה לכויה ביד שכן המצב לדבריך הולך ומחמיר והתפשט מעבר לתחום הכויה.
יש מחלות עור שונות שגורמות לבעיה דומה לשלך והעקריות הן דלקת אלרגית ממגע לחומר/ סבון/ צמח/ חיה שאתה נחשף אליהם ואפשרות אחרת היא ספחת (בצורה קלה)
הייתי ממליצה שתפנה לרופא אלרגולוג בקופ'ח לבצע תבחינים לשלול אלרגיה, ואם ימצא גורם לבעיה תצטרך להמנע ממנו.
בטקורטן G לא יכול לרפא אותך לתמיד, אבל חיבים להפסיק לסירוגין את המשחה ולתת לעור לנוח כי היא מכילה סטרואידים ואחרת עלולה להזיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
