האם פטריות יכולות להשאיר צלקות?

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • האם פטריות יכולות להשאיר צלקות?
    איילת
    06/11/2008

    בערך מאמצע אוקטובר שמתי לב שנדבקתי מהחתול שלי בפטריות בשתי הזרועות. החתול טופל, וגם אני- 5 ימים עם הידרואגיסטן, אח"כ עוד מס' ימים עם אגיסטן אלוורה ובשבוע האחרון משחת טבעדרם (ממשיכה למרוח כל יום). בעיקרון הפטריות כבר בשלב נסיגה כמעט סופי ופני העור שוב שטוחים ושלמים, רק שכרגע נשארו סימנים עגולים ורדרדים-חיוורים במקום שהן היו. בימים האחרונים המצב הזה נראה לי סטאטי, כלומר אני לא רואה שיפור בגוון של הסימנים, וזה מעלה בי חשש, לא יודעת אם מוצדק, שאולי אלו צלקות שיישארו. האם פטריות יכולות להשאיר צלקות, בהנחה שטופלו כראוי ולא גירדתי אותן? האם שימוש חוזר בהידרואגיסטן יזרז את העלמת הסימנים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתמים לאחר טיפול בפטריות

    ד''ר סמדר שרייבר
    12/11/2008

    פטרת שטופלה כהלכה לרוב לא תשאיר צלקות. יש פטרות נדירות שחלקן מועברות ע'י חתולים שעלולות להשאיר צלקת ואפילו קרחת חלקית אם פוגעות בקרקפת או בגבה. ברוב המקרים הכתמים המדאיגים ורודים או בהירים שאת מתארת נעלמים בקיץ הבא אחרי שיזוף המקום מחדש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו