מכונה תספורת ופגיעה בקרקפת ?

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • מכונה תספורת ופגיעה בקרקפת ?
    שי
    12/12/2008

    אני פוחד שפגעתי לעצמי בשיער...יש לי שיער ממש עבה ומקורזל כזה. וכאילו שיער שגודל ממש מהר ואני תמיד הולך עם שיער ארוך , אבל פעם בחודשיים שלוש ככה מסתפר במכונה על מספר 2-או 3 את כל הראש. עכשיו זו מכונה שיש לי אותה כבר כמעט שנתיים או 3. עכשיו מה שקרה בפעם אחרונה שהסתפרתי לפני חודשיים..זה שכנראה המכונה נדפקה או משהו...והיא לא סיפרה לי שווה את כל השיער..ולצערי נהיו לי שני חורים כאלה קטנים בשיער...אבל בגלל שהשיער שלי כזה מקורזל מתולתל אז לא רואים את זה..אבל זה ממש מציק לי ! יש מצב שהמכונה פגעה לי בקרקפת ? וכל החיים יהיו לי שם תשני חורים האלו ? ז"א גם שעשיתי קצוץ גלח לפני חודשיים לא ממש רואים את זה..אבל זה מה מפריע שיש שני כאלה חורים כמו נגיד תספורת על 0. עכשיו כאילו עם הזמן זה טיפה גדל אני חושב...כלומר שאני מסתכל על החורים האלו אין לא רואים את העור של הקרקרפת..רואים שיש שיערות אבל ממש ממש קטנות אולי חצי מילימיטר אפילו רבע מילימטר. ועבר כבר חודשיים - מה זה כל כך איטי הקצב צמיחה מחדש ? כלומר יש מצב שהמכונה פגעה בקרקפת ? אז לוקח זמן עד שהיא משקמת את עצמה ? ובגלל זה הקצב של הגדילת שיער שם איטית ? כלומר אם יש שערות אפילו הכי הכי קטנות הן יגדלו נכון ? כי זה נורא מפפחיד אותי...כי פעם שעשיתי גלח כל הראש לפני הצבא - הקצב גדילה של כל השיער היה ממש מהיר ! כלומר השיער שלי גודל ממש מהר...אבל אם בשני חורים האלו אני רואה אפילו שערות ממש ממש קטנות אז הן בטוח יגדלו נכון ? ז"א אני רק פעם ב3 חודשים מסתפר כי אני אוהב שיער ארוך - אבל לא ידעתי שמכונה יכולה לדפוק לי את השיער ככה - היא פתאום לא סיפרה שווה ..ז"א השיער שלי ממש ממש עבה בחיים לא יהיה לי קרחת או משהו גם שאני אהיה זקן - זה נגיד שיער עבה כמו של לני קרביץ כזה רק יותר מתולתל .. האם הקרקפת משקמת את עצמה ? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער שגדל לאט

    ד''ר סמדר שרייבר
    14/12/2008

    מכיון שיש לך שערות באיזור ה"חורים" כנראה שהן תגדלנה ולא תשאר קרח. מוזר שהן גדלות לאט. קצב גדילה רגיל כסנטימטר בחודש. כדאי לפנות לרופא עור ולברר אם חסר איזה ויטמין או תוסף תזונה, אם יש אנמיה או בעיה אחרת כמןו הפרעה בפעילות בלוטת התריס. כמו כן צריך לשלול בעיות כגון פטריות שעושות "חורים" בשיער.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו