רטאויט

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • רטאויט
    אילנה
    29/12/2008

    שלום, לפני כשבועיים פניתי לרופא עור בשל פצעים על פניי. הפצעים התרכזו מצידי הפנים בעיקר אך לא במצב נוראי אך הם הפריעו לי.. הפצעים ייצאו כנראה מהפסקת הגלולות לפני כ- 5 חודשים. הרופא המליץ לי על משחת רטאויט. במהלך הטיפול יצא לי יובש חזק באיזור הלחיים ובסנטר ועכשיו יש אדמומיות מאוד חזקה באזור הסנטר מתחת לשפתיים. ההרגשה הכללית שלי ירדה מאוד אני מרגישה מאוד לא נעים ללכת כך לעבודה כל פעם שאני שמה קרם לחות להקל קצת על היובש הפנים שלי שורפות השאלה היא האם זה נורמלי? אני ממש רוצה להפסיק להשתמש בג'ל הזה והשאלה אם אני אחזור לקחת גלולות האם זה ייפתור את העניין? אני ממש מתביישת לצאת כך מהבית... תודה מראש אילנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רטאויט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רטאויט

    ד''ר סמדר שרייבר
    31/12/2008

    לפעמים הג'ל גורם רגישות בהתחלה. תפסיקי מספר ימים ואח'כ תתחילי פעם ב3 ימים כמות קטנה רק באיזור הפצעים, ותעברי בהדרגה לפעם ביום. תבדקי תוצאה תוך כחודש. אם לא יעזור אז תשקלי לחזור לגלולות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו