טיפול באדמומיות וצלקות אקנה

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול באדמומיות וצלקות אקנה
    לונה
    29/07/2007

    כשהייתי נערה היה לי אקנה, זה עבר אבל במשך שנים נשארו לי צלקות קטנות (אני בערך היחידה שרואה אותן, אבל זה מפריע לי) ואדמומיות בפנים. אני יודעת שפילינג עמוק מוריד את האדמומיות אבל קראתי על זה קצת וזאת נראית לי פעולה קיצונית מדי. מה ההשלכות של טיפול פוטודינמי מבחינת כאבים, הגבלת פעילות (ואם יש הגבלת פעילות מסיבות חברתיות, זה אומר שאסור לי לצאת גם אם לא אכפת לי שאנשים יראו אותי ככה) וכל זה? מה התוצאות - יש רק טשטוש של הסימנים או ממש הסרה של הכל וחידוש של כל העור?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדמומית וצלקות אקנה

    ד''ר סמדר שרייבר
    29/07/2007

    טיפול פוטודינמי יעיל להסרת אדמומית בפנים.
    צלקות אי אפשר להעלים בכל שיטה שהיא, לפעמים ניתן לטשטש.
    טיפול פוטודינמי צורב/ כואב באופן קל-בינוני רק בדקות שמתבצעת הארה והתהליך פועל. אם יש צורך עושים הפסקות.
    אין מניעה בריאותית לצאת מהבית אחרי טיפול פוטודינמי אבל מסיבות חברתיות אנשים לא אוהבים להראות 5 ימים אח"כ.
    לידע כללי, פילינג אינו מוריד אדמומית ואפילו עלול להחמיר אותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו