כתמים אדומים

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • כתמים אדומים
    ענת
    08/10/2007

    שלום
    אתמול שאלתי שאלה ולהפתעתי הרבה נמחקתי ממאגר השאלות האם זה מכוון או שלא רוצים לתת פה תשובות........................

    לשאלתי

    אני לאחר גיל ההתבגרות אך לצערי עדיין יוצאים פה ושם פצעים. העור שלי בעייתי מכיוון שאפילו אם אינני נוגעת נשאר סימן אדום ולפעמים צלקת שטחית. (בעברי גם נחשפתי הרבה לשמש ויש פיגמנטציה בעור)

    האם טיפול פוטודינמי יכול לעזור בטשטוש הכתם האדום וכן לכתמי פיגמנטציה?

    האם ניתן למלות צלקות שטחיות ואיך נקראת השיטה או שעדיף קילוף במקרה של צלקות שטחיות?

    האם מילוי עושים אצל קוסמטיקאית או אצל רופא עור וכמה זה עולה?

    אני מאיזור חיפה האם יש באיזור מרפאה שמטפלת בטיפול פוטודימני?

    האם יש משחות שיכולות להבהיר פגימנטציה וכן כתמים אדומים.

    לתשובתך המהירה אודה.................

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כתמים אדומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתמים לאחר אקנה.

    ד''ר סמדר שרייבר
    09/10/2007

    את מתארת מצב שאקנה עדיין פעיל.
    בשלב זה אין תקוה לטפל רק בסימנים. מה שלא תעשי ימשיכו להופיע אקנה וכתמים חדשים.
    ראשית צריך למגר את האקנה, ע"י טיפול פוטודינמי או טיפולים ידועים אחרים לפי מה שמתאים לך.
    רק בשלב הבא תוכלי להפטר מהסימנים האדומים. רבים מהם יחלפו תוך מספר חודשים אחרי שהעור מבריא מאקנה, אינו דלקתי ומגורה ואז מתרפא מעצמו. במה שאולי ישאר אפשר יהיה לטפל בהתאם למצב אז. מוקדם לדון במה שלא ידוע עדיין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו