לא ענית לי משום מה..אולי זה לא

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • לא ענית לי משום מה..אולי זה לא
    רועי
    10/10/2007

    הפורום המתאים?

    היי,עברתי הסרת שיער באזור הכתפיים והעורף באפילציה,
    ויש לי עכשיו סימנים כאלה אדומים קטנים ,שיוצרים הבדל מסויים משאר העור.
    הטיפול הסתיים כבר לפני חודש,הוא הולך ומשתפר אבל ממש בקצב איטי,ואני בספק אם המצב יחזור לקדמותו,
    האם יש משהו שאפשר לעשות על מנת להעביר את הכתמים האלו ביתר או מהירות או בכלל?
    סוג של משחה או משהו בסגנון שאולי יחדש לי את מחזור הדם מתחת לאותה חלקת עור והעור שלי יחזור להיראות נורמלי?
    ברצוני רק לציין שהכתמים הם מעין נקודות אדומות קטנות מתחת לשכבת העור העליונה,ובשל צבע העור הבהיר מאוד שלי הן דיי בולטות,זה כאילו יש לי שטף דם ממש נקודתי במקום בו הוצאה השיערה.

    אילו פתרונות כן קיימים במידה והסימנים יישארו?
    תודה ומקווה לתשובה,
    רועי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באמת אפילציה לא בפורום הפוטודינמי

    ד''ר סמדר שרייבר
    11/10/2007

    אבל באופן כללי הכי חשוב ומרכזי זה שתמנע מחשיפת האיזור הבעיתי לשמש לפחות עד שהסימנים יחלפו.תשתמש בקרם הגנה נגד שמש מקדם SPF 30 לפחות. כמובן עליך להמנע מאפילציה או טיפול אחר באיזור עד שיבריא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו